Back to Question Center
0

آپ کی سائٹ پر دارالار ٹریفک راک - ؛ سیمالٹ ماہر جانتا ہے کہ کیا کرنا ہے

1 answers:

جولیا ویشنینا، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، اس کا تجربہ اس کا حصص کرتا ہے کہ وہ پہلے سے ہی روسی سپیم کے ساتھ کس طرح کا سامنا کرنا پڑا.

اسپیمر دوبارہ فعال ہیں، اور ہمیں ان سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے اقدامات کرنا چاہئے. جب روسی سپیم ٹریفک نے اپنی ویب سائٹ کو مارا تو، میں نے مزید کھودنے کا فیصلہ کیا اور حیران کن اندازہ لگایا کہ نیا اسپیمر اپنے Google Analytics کے اعداد و شمار کو خراب کرنے کی کوشش کر رہا تھا. سب سے پہلے، میں نے ریفریجریٹر ٹریفک کو جاننے کے لئے چیک کیا ہے کہ میری ویب سائٹ روس سے بہت سارے ٹریفک حاصل کرتی ہے. میں مجرم کسی وقت نہیں پایا اور اقدامات کرنے کا فیصلہ کیا. روسی اسپیمر مندرجہ ذیل سائٹ سے آیا تھا: forum.topic darodar.com.

جب میں نے اس لنک کو کھول دیا اور چند مراسلہ پر عمل کیا تو، میں نے محسوس کیا کہ بہت سے سپیمر ویب سائٹس کو تباہ کرنے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کر رہے ہیں. یہ لنک مجھے ای میل.com، Amazon.com، اور علی بابا.com جیسے شاپنگ سائٹس میں بھیج دیا گیا ہے. میں سمجھ نہیں سکا کہ سپیمرز کرنے کی کوشش کر رہے تھے، لیکن آخر میں، میں جانتا ہوں کہ وہ مجھے چال کرنے کی کوشش کر رہے تھے تاکہ میں ان کے لنکس سے کچھ خرید سکیں. پھر میں نے اپنی صفحہ کی رپورٹ کی جانچ پڑتال کی اور پتہ چلا کہ میرے صفحات میں سے ایک میں میری ویب سائٹ پر میزبانی نہیں ہوئی تھی. مجھے معلوم ہوا کہ اسی صفحے کا لنک میرے تمام گاہکوں کے سائٹس پر موجود تھا. براہ کرم نوٹ کریں کہ آپ اس صفحہ کو تلاش کریں گے جیسے ہی عنوان اور سپیمرز آپ کے سوشل میڈیا پروفائلز اور ویب سائٹس کو بیوقوف کرنے کے لئے "/" URL استعمال کرتے ہیں.

اسپیمرز اسی اعداد و شمار کے تمام Google Analytics اکاؤنٹس کو بھیجنے کی کوشش کر رہے تھے. اور اب، آپ کو اس لنک کو تلاش کرنے اور اپنے Google Analytics ڈیش بورڈ میں بلاک کرنا آسان ہے. ڈیٹا تجزیاتی کوڈ اور آپ کے اکاؤنٹ کے یو اے نمبر کی ضرورت ہوتی ہے، جو انٹرنیٹ پر لاگت سے مفت دستیاب ہے. کوڈ اور اکاؤنٹ نمبر اسپیمر کی سائٹ کو روکنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. اس بات کو یقینی بنائیں کہ ان کا ڈیٹا ان کے Google Analytics اکاؤنٹ میں درج نہیں کیا جاتا ہے. اس کے بجائے، یہ آپ کے Google Analytics اکاؤنٹ میں درج کیا جاسکتا ہے. سادہ آٹومیشن ہر Google Analytics اکاؤنٹ کے لئے تجزیاتی اکاؤنٹ نمبر پیدا کرسکتا ہے. لہذا، آپ کو حملوں کی بہترین نوعیت کا اندازہ ہوسکتا ہے. گوگل کے تجزیات کی صرف ایک مسئلہ یہ ہے کہ بعض افراد کا دعوی ہے کہ یہ جائز ٹریفک ہے. میں فی الحال چند ویب سائٹس اور Google Analytics اکاؤنٹس پر Webtrends تجزیات چل رہا ہوں. رجحان سپیم اور جعلی ٹریفک کے بارے میں کچھ بھی نہیں کہا جاتا ہے، لہذا میرا نتیجہ یہ ہے کہ یہ Google Analytics پر ایک حملہ ہے. مجھے شک ہے کہ وہ معصوم گوگل کے تجزیہ کار صارفین کو چال چلانے کے لئے ایسا کرتے ہیں تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگ اپنے منسلک لنکس سے خریداری کرسکیں.

انہیں کیسے روکنا ہے؟

بدقسمتی سے، انہیں مکمل طور پر روکنے کے لئے ممکن نہیں ہے. جیسا کہ پیدا کردہ ڈیٹا آپ کے سرور پر میزبان نہیں ہے، ان اسپیمرز سے چھٹکارا حاصل کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے. لیکن آپ گوگل تجزیات سے اعداد و شمار کو ختم کر سکتے ہیں، اس بات کا یقین کرنے کے لۓ کہ آپ کے اعداد و شمار حقیقی کارکردگی سے متعلق ہیں.

روسی سپیمرز اور ٹریفک کو اپنے ریفرل پروگراموں سے روکنے کا سب سے آسان طریقہ آپ کے Google Analytics اکاؤنٹ میں فلٹر بنانے کی طرف سے ہے. منتظم سیکشن پر جائیں اور فلٹرز اختیار پر کلک کریں. آپ کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ آپ نے "فلٹرڈ" نقطہ نظر کا استعمال کیا ہے، جہاں آپ کو نئے فلٹرز کو شامل کرنا ہوگا. کچھ فلٹر بنائیں اور میزبان نام (co.lumb.co) پر ریفرل ٹریفک کو خارج کردیں. تبدیلی کو بچانے سے پہلے فلٹر کی توثیق نہ کریں.

مجھے امید ہے کہ یہ ہدایت آپ کو اور اپنی ویب سائٹ کو بہت حد تک فائدہ پہنچائے گی. اگر آپ کو سپیم کی اہم تعداد سے متاثر کیا گیا ہے تو، آپ کو ایک آئی ٹی ماہر کے ساتھ رابطہ قائم کرنا چاہئے اور جلد از جلد آپ کا مسئلہ حل کریں.

November 29, 2017
آپ کی سائٹ پر دارالار ٹریفک راک & ndash؛ سیمالٹ ماہر جانتا ہے کہ کیا کرنا ہے
Reply