Back to Question Center
0

سیمالٹ وضاحت کرتا ہے کہ سپیم فلٹر کیسے کام کرتی ہیں

1 answers:

آرٹیم ابگرین، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، یہ کہتے ہیں کہ سپیم فلٹر مارکیٹرز کو مایوس کر سکتے ہیں یہاں تک کہ اگر ان کے پاس اختتام صارفین کے ذریعہ دستخط کی اجازت اور بغیر کسی دستاویزات درج ہیں. پریکٹس جب قانونی ای میل پیغامات کو سپیم کے طور پر نشان زد کیا جاتا ہے تو "غلط مثبت" کہا جاتا ہے. زیادہ تر مقدمات میں، ایسی صورت حال اس وقت ہوتی ہے جب وصول کنندگان یاہو، گوگل، ہاٹ میل، اور AOL جیسے اہم آئی ایس پیز کو استعمال نہیں کرتے ہیں.

بڑے کاروباری کاروباری سپیم فلٹر کا استعمال کرتے وقت صارف کے تجربے کے حوالے سے اپنے سپیم فلٹرز کو موزوں بنا دیا ہے. تجارتی سپیم فلٹرز تین سطحوں پر کام کرتے ہیں: سرور تک پہنچنے سے پہلے ای میلز فلٹرنگ، سرور تک پہنچنے کے بعد ای میلز فلٹرنگ اور آخر میں صارف کے ڈیسک ٹاپ پر میل پر فلٹرنگ.

یہ فلٹر سپیم کا پتہ لگانے کے لئے میل مواد اسکین کرتے ہیں. آپ کے پیغام فلٹر پر ہونے کے بعد، ان معیاروں کے بارے میں اندازہ کیا جاتا ہے: الفاظ اور جملے، تصویر کا سائز، لنکس، وغیرہ. اس سلسلے میں، یہ واضح ہے کہ مارکیٹرز کو الفاظ اور الفاظ کو جاننے کی ضرورت ہے جو سپیم فلٹرز کو چلاتے ہیں اور ان سے بچنے کی کوشش کرتے ہیں. . ای میل فلٹرز کے زیادہ تر ڈویلپرز اس معلومات کا اشتراک نہیں کرتے ہیں، اور ان کے فلٹر موجودہ سپیم کے رجحانات کا جواب دینے کے لئے تبدیل کر رہے ہیں. تاہم، سپیم ہاسسن جیسے فراہم کنندہ تھوڑی دیر سے مددگار ثابت ہوتے ہیں جو آپ کو آپ کے پیغامات کو سپیم کے طور پر درجہ بندی نہیں کرنا چاہتے ہیں، اگر آپ اس کے ہاتھ میں کام کرسکتے ہیں. ای میل کے فلٹر کو ہر وقت بہتر بنایا جا رہا ہے اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ سپیم کو ان باکس میں نہیں مل سکے.

کچھ کاروباری فلٹر استعمال کرتے ہیں جو ہیڈر اور مرسل کی ساکھ پر توجہ مرکوز کرتے ہیں. وہ مطالعہ کرتے ہیں کتنے وصول کنندگان نے آپ کے میل کو سپیم کے طور پر نشان لگا دیا ہے. دیگر فلٹر تلاش کرنے کی کوشش کرتے ہیں کہ ملازمتوں کو بھیجنے والے ای میلز کام سے متعلقہ ہیں یا نہیں..ایک ای میل جو ٹیسٹ ناکام ہوجاتا ہے جکڑے بھیجا جاتا ہے.

کچھ فلٹرز صرف صارفین کے ساتھ ہی مکمل طور پر استعمال کرتے ہیں. اگر صارف آپ کے میل کو اپنے ان باکس میں قبول کرتے ہیں، تو آپ سپیم فلٹرز کے بارے میں فکر کے بغیر ان کو میل بھیج سکتے ہیں. ایسی صورت میں، اختتامی صارفوں کی اجازت حاصل کرنے سے سپیم فلٹر کو اپنے میل کو سپیم فولڈر میں بھیجنے سے روکتا ہے.

سپیم کے طور پر نشان زد کرنے سے بچنے کے بارے میں تجاویز:

تمام تصویر ای میلز سے بچیں

تصاویر کے ساتھ ای میلز زیادہ کشش نظر آتے ہیں، . اس کے برعکس، حقیقت میں، سپیم فلٹرز کو مشکوک افراد کے طور پر ایسے پیغامات سمجھتے ہیں. لہذا، ہمیشہ اپنی تصاویر کو ٹیکسٹ تناسب پر نظر ثانی کریں، کیونکہ غیر مناسب ٹیکسٹ آپ کو ای میل بھیج سکتے ہیں.

(2 9) سپیم الفاظ کے علامات، اور پنکھوں کو بند رکھنا

الفاظ جیسے جنس، مفت، پیشکش، اب کال کریں، ویاگرا اور 'اب خریدیں' کو فوری طور پر سپیم فلٹرز کو فعال کریں.

سرمائی خطوط کا استعمال کرتے ہوئے تھوڑی دیر سے

آپ کی موضوع لائن پر بہت سے دارالحکومت خطوط آپ کے میل کو سپیم کے طور پر درجہ بندی کرنے کے لئے ٹرگر کر سکتے ہیں. اس کے علاوہ، موضوع لائن جامع اور براہ راست رکھیں.

(2 9) منسلکات سے بچیں

غیر فعال مقاصد کے لئے اکثر منسلکات منسلک ہوتے ہیں، لہذا فلٹر کی طرف سے فضیلت کے طور پر نشان زد کرنے کے لئے منسلکات کے ساتھ ایک میل ہے. یہ بھی ہے کیونکہ کچھ فلٹر بدسلوکی فائلوں کے لئے منسلک اسکین نہیں کر سکتے ہیں.

آخر میں، لنکس بھیجنے سے بچنے کے لۓ پڑھنے والوں کو اس صفحے پر لے جایا جا سکتا ہے جو تصاویر کے علاوہ کچھ نہیں ہے. لنکس کو جائز لینڈنگ کے صفحات کے ساتھ متن کے ساتھ لے جانے دیں. مصیبتوں سے بچنے کے لئے، صرف ان لوگوں کو میل بھیجنے کے لئے یاد رکھیں جو آپ نے اپنی فہرست میں سبسکرائب کیا ہے.

6 days ago
سیمالٹ وضاحت کرتا ہے کہ سپیم فلٹر کیسے کام کرتی ہیں
Reply