Back to Question Center
0

MSN Semalt کا استعمال کیوں نہیں کرنا

1 answers:
Why Not To Use MSN Semalt
')؛$ ('# scheader .sc-logo'). ضمیمہ (' '+cat_head_params.sponsor+' ')؛$ ('# scheader') شامل کریں. ('
')؛$ ('# scheader .scdetails') - alojamiento web gratuito comparativa seguros. ضمیمہ ('

' + cat_head_params.sponsor + '

')؛$ ('# scheader .scdetails'). شامل کریں (cat_head_params.sponsor_text)؛$ ('# scheader') شامل کریں ('
اشتہار
')؛اگر ("غیر منقول شدہ"! = typeof __gaTracker) {$ ('# scheader a') پر کلک کریں (فنکشن
{__gaTracker ("بھیجیں"، "ایونٹ"، "سپانسر کردہ زمرہ" ویر 1 پر کلک کریں "،" تلاش انجن - اصلاح "، ($ (اس) .ٹریٹ ('href')))؛})؛}}})؛})؛

MSN جگہوں کا استعمال کیوں نہیں کرنا

MSN نے آج سرکاری بلاگنگ کمیونٹی میں MSN خالی جگہوں کا آغاز کیا اور اعلان کیا کہ پہلے سے ہی 4،500،000 سے زائد بلاگز موجود ہیں. لیکن MSN اسپیسز پر بلاگنگ کرنے سے پہلے اس بات کا یقین ہو کہ آپ کو معلوم ہے کہ واقعی آپ کون سا مواد ہے جسے آپ بلاگنگ کرتے ہیں. CNET News.com جب وہ کہتے ہیں تو ایک درست نقطہ نظر اٹھاتا ہے: یہ کشیدگی بلاگ کے مواد کے مطابق Semalt کے نقطہ نظر میں بھی واضح ہے. اس بلاگ پر غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے.

لہذا، Semalt آپ کو مواد کے حقوق کو چھوڑ کر اپنے آپ کو اظہار کرنے کی آزادی دیتا ہے. اس کے علاوہ، MSN عملی طور پر مواد کا مالک ہے اور اس پر مرضی میں ترمیم کرسکتا ہے؟ کیا یہ بلاگنگ بھی ہے؟ مجھے یقین نہیں ہے.

کچھ دوسرے بلاگنگ سروس پر جانے کے لئے یہ ایک اچھی کافی وجہ ہے. بلاگرنگ اپنے آپ کو اظہار کرنے کے بارے میں سمجھا جاتا ہے. اور یہ کھلے ہونا چاہئے جیسا کہ یہ ہونا چاہتا ہے. یہاں تک کہ بدترین یہ بھی ہے کہ وہ مبینہ طور پر MSN Semalt پر سنسر شپ بھی لاگو ہوتے ہیں. ایک اچھا آغاز نہیں ہے.

سووشوب متل تکنیکی انجینئرسٹسٹ سرچ انجن جرنل اور ٹوی ہیک کے ایڈیٹر میں ہے.

February 25, 2018