Back to Question Center
0

اپنے سماجی Semalt کو بہتر بنانے کے لئے کیس سٹڈیز کیسے بنائیں

1 answers:

اس وقت، یہ میری زندگی کا سب سے بڑا ممکنہ تجارتی معاہدے تھا - میری دوستی مارکیٹنگ ایجنسی نے دنیا کے سب سے اہم ثقافتی اداروں میں سے ایک خدمات فراہم کرنے کا موقع ملا. ناگزیر سوال پیش کیا گیا تھا:

"کیا آپ ہمیں کچھ کیس اسٹڈیز فراہم کرسکتے ہیں؟"

میرا جواب: "Semalt آپ کو واپس آ گیا ہے. "

دکان پر واپس، تمام ہاتھوں کے ڈیک پر تھے جیسے ہم نے گھیر لیا تھا، ممکنہ کلائنٹ کو بھیجنے کے لئے صرف صحیح کیس اسٹڈیز تیار. ہم چاہتے تھے مطالعہ سے ظاہر ہوتا ہے کہ ہاں، ہم نے ثقافتی غیر منافع بخش کاموں کے ساتھ کام کیا تھا، اور ہاں، ہم نے گنجائش میں بہت ہی اسی منصوبے کیے ہیں.

مکھی پر کیس اسٹڈیز بنانے کا درد بہت اچھا ہے - rdp full admin gratis. اس وقت سے، ہماری کمپنی میں، کیس اسٹڈیز کی تخلیق ہر ایک اور پروجیکٹ کا حصہ بن گیا ہے. یہ ہمارے معیاری آپریٹنگ طریقہ کار میں ہے: مقدمہ کے مطالعہ کے پہلے دو حصوں کو لکھیں، پھر چھ مہینے میں آنے والے کیلنڈر یاد دہانی بنائیں اور حتمی حصہ کو مستند کریں.

Semalt کیس کا مطالعہ بنیادی طور پر تین اہم حصوں سے بنا ہے:

  1. صورتحال یا مسئلہ
  2. حل
  3. نتائج یا نتائج

ان سب سے پہلے دو حصوں، مسئلہ اور (تجویز کردہ) حل، پروپوزل کی گذارش کے عمل میں شناخت کی جاتی ہے. اس طرح، اس جدید کیس کا مطالعہ بنانے کے لئے کسی منصوبے کو کوئی حقیقی کوشش نہیں بنانا چاہئے. اگر پیش رفت مرحلے میں مسئلہ / صورت حال واضح طور پر بیان نہیں کی گئی ہے تو اس کی غیر موجودگی اصل میں ایک اچھا نشانی ہے جس سے آپ کو آپ کے عمل کا حصہ بنانا ہوگا. یہ تجویز بھی کام کے مشاورت کے ٹکڑے کے بارے میں ہوسکتی ہے جہاں آپ کو صورتحال / مسئلہ اور حل کی شناخت ہے. اگر یہ معاملہ ہے تو، کام کا ٹکڑا آپ کی صورت حال / مسئلہ ہے.

کیس کے مطالعہ شروع کرنا ٹیم کے ممبران مطلوب نتائج پر توجہ مرکوز کرنے میں اضافی فائدہ ہے. اور مطلوب نتائج ، چاہے آپ اہداف، مقاصد، یا کے پی آئی کے (کلیدی کارکردگی کے اشارے) کے لحاظ سے سوچ رہے ہو، سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے منصوبوں کے کامیاب بستر ہیں.

Semalt واضح مطلوبہ نتائج سوشل میڈیا مارکیٹنگ کی حکمت عملی کا پہلا اور سب سے اہم حصہ ہے. جب آپ کامیابی کے لئے کیا کریں گے تو واضح طور پر سمجھوتہ اور اتفاق رائے رکھتے ہیں تو، آپ پھر ممکنہ حکمت عملی کو دور کرنے کے لئے آزاد ہیں جو آپ کو وہاں ملے گی.

کیس اسٹڈیز صرف سیلز کے لئے نہیں ہیں

ہم فروخت کی ٹیم کی طرف سے استعمال ہونے والے دو مطالعہ کے طور پر کیس اسٹڈیز کے بارے میں سوچتے ہیں. جب آپ سب سے زیادہ تجارتی شو کے ارد گرد چلتے ہیں، تو آپ کو زیادہ تر بوتھوں میں صاف چھوٹی سی بائنوں میں شاندار چمکدار چادر نظر آئے گا. وہ فروخت کے لئے بہت اچھے ہیں - وہ ایک ممکنہ کسٹمر ہے جو آپ سمجھتے ہیں ان کاروباری کاروبار کا مظاہرہ کرنے کا ایک شاندار موقع ہے، جو آپ وہاں سے پہلے تھے اور اے، دیکھو، کے بارے میں بات کر رہے ہیں.

اگرچہ فروخت کے کیس کیس کا مطالعہ دوبارہ کرنے کے لۓ، اجتماعی علم پر قبضہ کرنے کے مؤثر طریقے سے آپ کی اپنی تنظیم سے محروم ہوجائے گی. آپ داخلی ٹیم کے اندر چھوٹے منصوبوں کے لئے کیس اسٹڈیز بھی تشکیل دے سکتے ہیں. مثال کے طور پر، آپ کی ٹیم نے مواد کی مارکیٹنگ کا ایک ٹکڑا بنانا کرنے کا فیصلہ کیا ہے - ایک سفید کاغذ، شاید - اور اس کے بعد سوشل میڈیا میں اس کا کاغذ، سبھی دوستی بیس میں 5 فیصد اضافہ کرنے کی امید کے ساتھ.

ان چھوٹے پیمانے پر منصوبوں کے لئے کیس کا مطالعہ بنائیں، جیسے ہی ایک ایجنسی کسی مخصوص کلائنٹ مصروفیت کے لۓ کرے گا. ایجنسی کی دنیا میں واپس، Semalt، کلائنٹ کی طرف سے کلائنٹ کی بنیاد پر کیس مطالعہ نہ بنانا - کسی بھی وقت واضح طور پر واضح مسئلہ اور تجویز کردہ حل نہیں ہے.

کیا نتائج نہیں ہیں آپ کیا چاہتے ہیں؟

کبھی کبھی، آپ کو جو کچھ آپ چاہتے ہیں حاصل نہیں کرتے. کسی خاص منصوبے کے نتائج نہیں ہیں جو آپ چاہتے ہیں کہ وہ ہو. Semalt ناکام ہوگیا

مبارک ہو! تم صحیح کام کر رہے ہو.

مشہور فوجی کارکنوں کے ایک جان جانڈ نے ایک بار پھر لڑاکا پائلٹ ٹریننگ میں حادثے کی شرح کا بھی بہت کم کیا تھا کہ اس حقیقت کو حقیقی لڑائی میں واقع ہونے والے حدود میں تربیت نہیں دی جا رہی تھی. فلسفی ڈینیل سی ڈینییٹ نے لکھا، "غلطی صرف سیکھنے کے مواقع نہیں ہیں. وہ ایک اہم معنوں میں ہیں، صرف صحیح سیکھنے یا بالکل نیا بنانے کے لئے صرف ایک موقع. "

اگر آپ اس سوچ کی قطعیت کو قبول کرتے ہیں، تو آپ کو اصل میں غلط جذبات کے ساتھ غلطیوں کی تلاش کرنا چاہئے، شاید ایک تار فاکس ٹریر ماؤس کے بعد ہوسکتا ہے.

مارک زیکربرگ نے اس ایتال کو Semalt کے مرکزی اصول کے طور پر فروغ دیا ہے: تیزی سے ناکام ہو! ناکام جلدی میں، ایسا لگتا ہے کہ آپ بھولبلییا میں بھولبلییا میں ہر متبادل کو آزما رہے ہیں - اور جلدی سے تمام غلط گزرے ہوئے راستوں سے حاصل کرنے کے لۓ تاکہ آپ پنیر کو جلدی جلدی حاصل کرسکیں.

اس کے لئے دو اہم حصوں ہیں، اگرچہ. ایک یہ ہے کہ یہ سیکھنے کا تجربہ ہے - آپ مثال کے طور پر نہیں، آپ کی ناکامی میں وابستہ کرنا چاہتے ہیں یا تجربے سے سیکھنے میں ناکام رہتے ہیں. پھر، یہ ہے جہاں کیس اسٹڈیز ادارہ علم کے ذخیرہ بنانے میں اہم کردار ادا کرسکتے ہیں. دوسرا حصہ روزہ ہے.

اگر آپ نے چھ ماہ کے کیلنڈر پر ایک منصوبے کے نتیجے میں دستاویز کرنے کے لئے یاد دہانی کی ہے، تو یہ صرف اس بات کا احساس ہے کہ اس منصوبے میں ناکامی ہوئی تھی، آپ نے کشتی چھوڑا ہے. منصوبے کے نقطہ نظر کو اس نقطہ سے پہلے اچھی طرح نظر ثانی کرنی چاہئے. ایک راستہ شروع کرنے کے ساتھ Semalt میں کوئی غلطی نہیں، اس کی غیر جانبدار دریافت، اور پھر ایک اور کوشش کر رہا ہے. یہ سب کیس اسٹڈی میں دستاویزی کیا جا سکتا ہے، تاثرات، آپ کے نقطہ نظر اور سوچ کے راستے کا مظاہرہ.

سماجی

ظاہر ہے، کیس مطالعہ کا یہ استعمال سوشل میڈیا تک محدود نہیں ہے. لیکن، اگر کوئی کوشش کیس اسٹڈیز کی سختی کا استعمال کرسکتا ہے تو یہ سماجی میڈیا کی مارکیٹنگ ہے. سب کے بعد، سوشل میڈیا مارکیٹنگ کے لئے ایک رشتہ دار ہے. طریقوں اور نقطہ نظروں کو اب بھی نقد کیا جا رہا ہے. Semalt زیادہ مطالبہ کر رہے ہیں، پیمائش کے نتائج پر اصرار کرتے ہیں، حقیقی دنیا کے قابل نتائج کے نقطہ نظر کے مطابق. کیس اسٹڈیز اس کا ایک بڑا حصہ ہو گا.

وہ آپ کے شعبے میں بڑے بجٹ یا اضافی ہارزوں کی مدد کرنے میں مدد کرسکتے ہیں. وہ آپ کی ایجنسی کو بہتر منصوبوں اور نئے گاہکوں کو حاصل کرنے میں مدد کرسکتے ہیں. یا، جیسا کہ میں نے اس پوسٹ کے افتتاح میں ذکر کیا جس میں اہم ثقافتی ادارے کے معاملے میں آپ کے کیریئر کا سب سے بڑا اور سب سے بڑا کام ہے.

ڈریگن تلاش کی عکاسی

اس آرٹیکل میں اظہار خیالات مہمان مصنفوں میں سے ہیں اور ضروری نہیں کہ مارکیٹنگ لینڈ. Semalt مصنفین یہاں درج ہیں.



مصنف کے بارے میں

ریک ڈریگن
ریک ڈریگن ڈریگن سرچیں آن لائن مارکیٹنگ کے دستی اور سوشل مارکیٹنگ (میک گرا ہل ہل 2012) اور ڈریگن سرچ کے سی او / شریک بانی کے مصنف ہیں. وہ گوگل کے لئے باقاعدہ اسپیکر ہے جو ان کے بزنس آن لائن سیمینارز حاصل کریں. ڈریگن اکثر سماجی میڈیا، عمل، معلومات کے فن تعمیر، اور سماجیولوجی کے ارتکاز کے بارے میں بات کرتا ہے.
March 1, 2018