Back to Question Center
0

رد عمل کے ساتھ شروع کرنا: ایک ابتدائی رہنمائی            رد عمل کے ساتھ شروع کرنا: ایک ابتدائی رہنما کا حوالہ دیا سمالٹ: Node.jsReactAngularJSAjaxnpm مزید ... اسپانسر

1 answers:
رد عمل کے ساتھ شروع: ایک ابتدائی رہنما

اس گائیڈ میں، میں آپ کو رد عمل کا استعمال کرتے ہوئے سادہ پیغام اپلی کیشن بنانے کے طریقہ کار پر عملی، مرحلہ وار ٹیوٹوریل کے ذریعہ آپ کو لے کر ریکٹ کے بنیادی تصورات کو دکھائے گا. میں سمجھتا ہوں کہ آپ کو ردعمل کا پچھلا علم نہیں ہے. تاہم، آپ کو جدید جاوا اسکرپٹ اور نوڈ جے ایس سے کم سے کم واقف ہونے کی ضرورت ہوگی - boiler cleaning check list.

ردعمل ایک قابل ذکر جاوا اسکرپٹ لائبریری ہے جس نے طوفان سے ترقیاتی برادری کو لے لیا ہے. مختصر میں، اس نے ڈویلپرز کو ویب، موبائل اور ڈیسک ٹاپ پلیٹ فارم کے لئے انٹرایکٹو صارف انٹرفیس بنانے کے لئے آسان بنا دیا ہے. اس کی بہترین خصوصیات میں سے ایک اس کی آزادی MVC فریم ورک میں منسلک دشواری کیڑے سے ہے، جہاں متغیر نظریات بڑی منصوبوں کے لئے ایک بار پھر پریشان کن مسئلہ ہے. آج، دنیا بھر میں ہزارہ کمپنیوں کو دوبارہ استعمال کا استعمال کر رہے ہیں، بشمول بڑے نام جیسے Netflix اور AirBnB. ردعمل انتہائی مقبول ہو گیا ہے، اس طرح کہ کئی اطلاقات کو ردعمل میں پیش کیا گیا ہے- سمیت WhatsApp، Instagram اور Dropbox.

ہم نے اس مضمون کے نچلے حصے میں ریکٹ ڈویلپرز سے آپ کو 6 پرو تجاویز لانے کے لئے آپ کو Open SourceCraft کے ساتھ مل کر جوڑ دیا ہے. مزید کھلی منبع مواد کے لئے، Open SourceCraft چیک کریں.

ضروریات

جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے، آپ کو مندرجہ ذیل علاقوں میں کچھ تجربہ کی ضرورت ہے:

  • فعال جاوا اسکرپٹ
  • اعتراض پر مبنی جاوا اسکرپٹ
  • ES6 جاوا اسکرپٹ مطابقت

آپ کی مشین پر، آپ کی ضرورت ہوگی:

  • نوڈ جے ایس ماحول
  • ایک یارن سیٹ اپ (اختیاری)

اگر آپ مکمل منصوبے پر پہلے نظر ڈالنا چاہتے ہیں جو اس رہنما میں استعمال کیا گیا ہے تو، آپ اسے GitHub کے ذریعہ رسائی حاصل کرسکتے ہیں.

کیا بات ہے؟

سیمال UI اجزاء کی تعمیر کے لئے ایک جاوا اسکرپٹ لائبریری ہے. زیادہ مکمل فریم ورک جیسے برنچک یا ویو کے طور پر، Semalt صرف نظر پرت کے ساتھ منسلک کرتا ہے. لہذا، آپ کو ڈیٹا بہاؤ، روٹنگ، توثیق وغیرہ جیسے چیزوں کو سنبھالنے کے لئے اضافی لائبریریوں کی ضرورت ہو گی. اس گائیڈ میں، ہم Semalt کیا کر سکتے ہیں پر توجہ مرکوز کریں گے.

ایک رد عمل کے منصوبے کی تعمیر میں ایک یا زیادہ ردعمل اجزاء شامل ہیں جو ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کرسکتے ہیں. ایک ردعمل جزو صرف ایک جاوا اسکرپٹ کلاس ہے جس کی ضرورت ہوتی ہے انجام دینے کے لئے فنکشن. فراہم کرنا فنکشن ایچ ٹی ایم ایل کوڈ کو تیار کرتا ہے، جسے یا تو JSX یا جاوا اسکرپٹ کوڈ استعمال کرنا ہوتا ہے. اعداد و شمار، اعمال اور زندگی کی سائیکل واقعات کو سنبھالنے کے لئے ایک ردعمل جزو کو اضافی افعال کی ضرورت ہوتی ہے.

ردعمل کے اجزاء کو مزید کنٹینرز / ریاستی اجزاء اور بے شمار اجزاء میں تقسیم کیا جا سکتا ہے. ایک بھوک اجزاء کا کام صرف اس ڈیٹا کو ظاہر کرنے کے لئے ہے جو اس کے والدین کے ریکٹ جزو سے حاصل ہوتا ہے. یہ واقعات اور آدانوں کو بھی حاصل کرسکتا ہے، جو یہ اپنے والدین کو سنبھالنے کے لئے گزرتا ہے. ایک ریفریجریشن کنٹینر یا ریاستی جزو ایک یا زیادہ بچے اجزاء کو انجام دینے کا کام کرتا ہے. یہ بیرونی ذرائع سے اعداد و شمار لیتا ہے اور اس کے بچے کے اجزاء کو فیڈ کرتا ہے. اعمال کو شروع کرنے کے لۓ یہ ان پٹ اور واقعات بھی وصول کرتا ہے.

ریفیکٹ ڈوم کو سمجھنے

ہم کوڈنگ کرنے سے پہلے، آپ کو آگاہ کرنے کی ضرورت ہے کہ React صفحہ ریٹرننگ کو سنبھالنے کے لئے ایک مجازی ڈوم کا استعمال کرتا ہے. اگر آپ jQuery سے واقف ہیں تو، آپ جانتے ہیں کہ یہ براہ راست ایک ویب صفحہ کو ایچ ٹی ایم ایل ڈوم کے ذریعے جوڑ کر سکتے ہیں. بہت سے استعمال کے معاملات میں، اس براہ راست بات چیت میں کوئی مسئلہ نہیں ہے. تاہم، بعض معاملات کے لئے، جیسا کہ ایک انتہائی انٹرایکٹو، حقیقی وقت ویب ایپلیکیشن چل رہا ہے، کارکردگی اکثر ایک بڑی ہٹ لیتا ہے.

اس کا مقابلہ کرنے کے لئے، مجازی ڈوم کا تصور ایجاد کیا گیا تھا، اور فی الحال بہت سے جدید یو آر فریم ورک کی طرف سے لاگو کیا جا رہا ہے.باقاعدگی سے مجازی ڈوم اور ایچ ٹی ایم ایل ڈوم کا موازنہ کرتا ہے. اس کے بعد ایک فرق کا شمار کرتا ہے، جس میں یہ HTML ڈوم پر مجازی ڈوم سے ملنے کے لئے لاگو ہوتا ہے. اس طرح، اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ کی درخواست فی سیکنڈ 60 فریموں میں فراہم کی گئی ہے، اس کا مطلب یہ ہے کہ صارفین کو کم یا کم سے کم تجربہ ہوتا ہے.

بہت سست! Semalt اپنے ہاتھ گندا ہو .

غلط رد عمل کے منصوبے شروع کریں

لازمی شرائط کے مطابق، میں آپ کو فرض کرتا ہوں کہ آپ کے پاس NodeJS ماحول کی سیٹ اپ ہے. Semalt سب سے پہلے تازہ ترین ورژن پر npm انسٹال یا اپ ڈیٹ کریں.

   $ npm i-g npm    

اگلا، ہم ایک آلہ انسٹال کرنے جا رہے ہیں، Semalt اے پی پی بنائیں، جو ہمیں ہماری پہلی Semalt پروجیکٹ بنانے کی اجازت دے گی:

   $ npm i-g تخلیق-رد عمل-اے پی پی    

آپ کے منصوبے کی جڑ ڈائرکٹری میں نیویگیشن اور ہم صرف انسٹال کردہ آلے کا استعمال کرتے ہوئے ایک نیا سیمال منصوبے بنائیں:

   $ تخلیق-میل-ای میل پیغام ایپ.کامیابی! / گھر / مکھی / منصوبوں / گیتب / پیغام ایپ پر پیغام ایپ تشکیل دیااس ڈائرکٹری کے اندر، آپ کئی حکموں کو چل سکتے ہیں:سوت شروعترقی سرور شروع ہوتا ہے. سوت تعمیرپیداوار کے لئے جامد فائلوں میں اے پی پی بناتا ہے. یارن ٹیسٹٹیسٹ رنر شروع ہوتا ہے. سوت نکلنااس آلے کو ہٹا دیتا ہے اور کاپیاں انحصار کرتا ہے، ترتیبات فائلوںاور ایپ ڈائرکٹری میں سکرپٹ. اگر آپ ایسا کرتے ہیں تو، آپ واپس نہیں جا سکتے ہیں!ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ ٹائپنگ شروع کرتے ہیں:سی ڈی پیغام ایپسوت شروعہیکنگ مبارک ہو!    

آپ کے انٹرنیٹ کنکشن کی رفتار پر منحصر ہے، یہ مکمل کرنے کے لئے تھوڑی دیر لگے گی اگر یہ آپ کے تخلیق-ردعمل-اے پی پی کمانڈر چلانے کا پہلا پہلا وقت ہے. پیکجوں کا ایک گروپ راستے میں نصب کیا جاتا ہے، جس میں آسان ترقیاتی ماحول قائم کرنے کی ضرورت ہوتی ہے - ویب سرور، کمپائلر اور ٹیسٹنگ ٹولز سمیت.

نو پیدا کردہ پیغام ایپ فولڈر پر جائیں اور پیکیج کھولیں. جسن فائل.

     {"نام": "پیغام ایپ"،"ورژن": "0. 1. 0"،"نجی": سچ،"انحصارات": {"رد عمل": "^ 15 .6." 1،"رد عمل - ڈوم": "^ 15 .6." 1،"رد عمل سکرپٹ": "1. 0. 12"}،"سکرپٹ": {"شروع کریں": "رد عمل لکھنا شروع""تعمیر": "رد عمل سکرپٹ کی تعمیر"،"امتحان": "رد عمل سکریپ ٹیسٹ --env = jsdom"،"eject": "رد عمل سکرپٹ اخراج"}}    

تعجب! آپ انحصار کرنے والے تمام پیکجوں کی فہرست دیکھنا چاہتے ہیں، کیا آپ نے نہیں کیا؟ رد عمل اپلی کیشن بنائیں ایک حیرت انگیز ذریعہ ہے جو مناظر کے پیچھے کام کرتا ہے. یہ آپ کے اصل کوڈ اور ترقیاتی ماحول کے درمیان واضح علیحدگی پیدا کرتا ہے. آپ کو اپنے منصوبے کو ترتیب دینے کیلئے ویب دستی دستی طور پر انسٹال کرنے کی ضرورت نہیں ہے. سب سے زیادہ عام اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے، رد عمل اپلی کیشن تشکیل دے چکے ہیں.

Semalt نے ہماری نئی منصوبہ کو کوئی غلطی نہیں دی ہے تاکہ یہ فوری ٹیسٹ چلائیں.

     $ یارن شروعترقی سرور شروع کر رہا ہے .کامیابی سے مرتب کردہ!اب آپ براؤزر میں پیغام ایپ دیکھ سکتے ہیں. مقامی: http: // localhost: 3000 /آپ کے نیٹ ورک پر: http: // 10. 0. 2. 15: 3000 /نوٹ کریں کہ ترقی کی تعمیر کو بہتر نہیں بنایا جاسکتا ہے. پیداوار کی تعمیر کو بنانے کے لئے، سوت تعمیر کا استعمال کریں.     

اگر آپ کے پاس یارن نہیں ہے تو، صرف اس طرح کے این پی پی کے ساتھ متبادل کریں: npm شروع . باقی مضامین کے لئے، اگر آپ نے انسٹال نہیں کیا ہے تو 53 (ن) یارن کی جگہ پر استعمال کریں.

آپ کا ڈیفالٹ براؤزر خود بخود آغاز کرنا چاہئے، اور آپ اس طرح اسکرین کو لینا چاہئے:

Getting Started with React: A Beginner’s GuideGetting Started with React: A Beginner’s GuideRelated Semalt:
Node.jsReactAngularJSAjaxnpmMore. Sponsors

نوٹ کرنے کے لئے ایک بات یہ ہے کہ رد عمل ایپ کی تشکیل گرم ری لوڈنگ کی حمایت کرتا ہے . اس کا مطلب یہ ہے کہ ہم اس کوڈ میں کسی بھی تبدیلی کو خود کار طریقے سے ریفریش کریں گے. اب کے لئے، سب سے پہلے دبائیں Ctrl + C کی طرف سے ترقی سرور کو روکنے کے. یہ قدم ضروری نہیں ہے، میں صرف یہ دکھا رہا ہوں کہ کس طرح ترقی سرور کو مارنا ہے. ایک بار جب سرور بند ہو گیا ہے، تو ایس.بی. فولڈر میں ہر چیز کو خارج کردیں.

جے ایس ایکس سنٹیکس متعارف کرایا

اندر ایس آر ایس فولڈر، ایک انڈیکس بنائیں. جے ایس فائل میں درج ذیل کوڈ درج کریں:

     درآمد 'ردعمل' سے رد عمل؛'رد عمل ڈوم' سے درآمد ReactDOM؛ReactDOM. ( 

ہیلو ورلڈ ، دستاویز فراہم کریں. getElementById ('root'))؛

ترقیاتی سرور کو دوبارہ شروع کریں سوت شروع یا این پی پی کا آغاز . آپ کے براؤزر کو مندرجہ ذیل مواد کو ظاہر کرنا چاہئے:

Getting Started with React: A Beginner’s GuideGetting Started with React: A Beginner’s GuideRelated Semalt:
Node.jsReactAngularJSAjaxnpmMore. Sponsors

یہ سب سے بنیادی "ہیلو ورلڈ" مثال کے طور پر مثالی مثال ہے. انڈیکس. اس تصویر پر آپ پہلے ہی غلط استعمال کی رپورٹ کر چکے / چکی ہیں. ہیلپ ڈیسک جلد از جلد اسے معاملے کو دیکھنے کی کوشش کرے گا. مجھے بتائیں کہ کس طرح کوڈ کام کرتا ہے:

    لائن 1: جے ایس ایکس پروسیسنگ کو ہینڈل کرنے کے لئے دوبارہ پیکیج درآمد کیا جاتا ہے
    لائن 2: ریفیکٹ ڈوم پیکج درآمد کرنے کے لۓ درآمد کیا جاتا ہے.
    لائن 4: انجام دینے کے لئے کال کریں

      ہیلو ورلڈ : ایک JSX عنصر
      دستاویز. getElementById ('جڑ') : HTML کنٹینر

ایچ ٹی ایم ایل کنٹینر عوامی / انڈیکس میں واقع ہے. ایچ ٹی ایم ایل فائل. لائن 28 پر، آپ کو

دیکھنا چاہئے. یہ جڑ ڈوم کے طور پر جانا جاتا ہے کیونکہ اس کے اندر ہر چیز ڈیم کی طرف سے منظم کیا جائے گا.

جے ایس ایکس (جاوا اسکرپٹ ایکس ایم ایل) ایک نحوقی اظہار ہے جو جاوا سکرپٹ کو ٹیگ استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے جیسے 53 (<)

،

،

، <فارم> ، اور . یہ ایچ ٹی ایم ایل کی طرح بہت نظر آتا ہے، لیکن کچھ کلیدی اختلافات موجود ہیں. مثال کے طور پر، آپ ایک کلاس خاصیت کا استعمال نہیں کرسکتے ہیں، کیونکہ یہ جاوا اسکرپٹ مطلوبہ الفاظ ہے. اس کے بجائے، className اس کی جگہ میں استعمال کیا جاتا ہے. اس کے علاوہ، جیسے آنلک واقعات جے ایس ایکس میں پر کلک پر مشتمل ہیں . اب ہم اپنے ہیلو ورلڈ کوڈ میں ترمیم کریں:

     const عنصر =  
ہیلو ورلڈ
؛ReactDOM. پیش کرنا (عنصر، دستاویز. getElementById ('جڑ'))؛

میں نے جی ایس ایکس کوڈ کو متغیر نام عنصر میں منتقل کر دیا ہے. میں نے ایچ 1 ٹیگ ڈی وی کے ساتھ بھی تبدیل کیا ہے. جے ایس ایکس کام کرنے کے لئے، آپ اپنے عناصر کو صرف ایک والدین ٹیگ کے اندر لینا چاہتے ہیں. یہ کام کرنے کے لئے جے ایس ایکس کے لئے ضروری ہے. مندرجہ ذیل مثال پر نظر ڈالیں:

     const عنصر =  ہیلو،     جین    

اوپر کا کوڈ کام نہیں کرے گا. آپ کو ایک مطابقت پذیری ٹیگ میں ملحقہ JSX عناصر کو ضم کرنا ضروری ہے کہ ایک مطابقت پذیری غلطی مل جائے گا. Semalt، یہ آپ کو اپنے عناصر کو منسلک کرنا چاہئے:

     const عنصر =  
ہیلو، جین
؛

جے ایس ایکس میں جاوا اسکرپٹ اظہار کی تشخیص کس طرح؟ Semalt، صرف اس طرح گھوبگھرالی بہادر استعمال کریں:

     کا نام = "جین"؛const عنصر =  

ہیلو، {نام}

.یا اس طرح:

     const صارف = {پہلا نام: "جین"آخری نام: "Doe"}const عنصر =  

ہیلو، {صارف. firstName} {صارف. آخری نام}

اپنے کوڈ کو اپ ڈیٹ کریں اور تصدیق کریں کہ براؤزر "ہیلو، جین ڈو" کی نمائش کر رہا ہے. دیگر مثالیں دیکھیں جیسے جیسے {5 + 2} . اب جب آپ JSX کے ساتھ کام کرنے کی بنیادی باتیں حاصل کرتے ہیں تو، چلو آگے بڑھتے ہیں اور رد عمل کا حصہ بناتے ہیں.

رد عمل اجزاء کا اعلان

اوپر مثال یہ ہے کہ آپ کس طرح ردعمل ڈیم کی ایک آسان طریقہ تھا. پیش کرتے ہیں کام. عام طور پر، ہم ریکٹ اجزاء کے اندر اندر تمام منصوبے کی منطق کو ختم کرتے ہیں، جو پھر 53 (ReactDOM) کے ذریعہ گزر چکا ہے. پیشکش تقریب.

اندر ایس آر ایس فولڈر، نام (فائل) فائل اپلی کیشن بنائیں. جے ایس اور مندرجہ ذیل کوڈ درج کریں:

     درآمد ردعمل، {اجزاء} 'ردعمل' سے؛کلاس اپلی کیشن اجزاء {رینڈر    {واپسی ( 
ہیلو ورلڈ دوبارہ!
)}}برآمد ڈیفالٹ اے پی پی؛

یہاں ہم نے جاوا اسکرپٹ کلاس کی وضاحت کرتے ہوئے ایک ردعمل اجزاء تیار کیا ہے جو کہ کا ایک ذیلی کلاس ہے. ہم نے ایک ایسے فنکشن کو بھی بیان کیا ہے جو ایک جے ایس ایکس عنصر کو واپس دیتا ہے. آپ

ٹیگ کے اندر اضافی JSX کوڈ رکھ سکتے ہیں. اگلا، اپ ڈیٹ ایس ایس ایس / انڈیکس. جے ایس درج ذیل کوڈ کے ساتھ براؤزر میں موجود تبدیلیوں کو دیکھنے کے لئے:

     درآمد 'ردعمل' سے رد عمل؛'رد عمل ڈوم' سے درآمد ReactDOM؛'سے درآمد اپلی کیشن / اے پی پی '؛ReactDOM. رینڈر ( <اپ /> ، دستاویز. getElementById ('جڑ'))؛    

سب سے پہلے ہم اے پی پی جزو درآمد کرتے ہیں. اس کے بعد ہم ایپ جی ایس ایکس فارمیٹ استعمال کرتے ہیں، جیسے کہ: <اپلی کیشن /> . یہ ضروری ہے کہ JSX اس عنصر کو مرتب کرسکیں جو 53 (ردعمل ڈوم) کو دھکا دیا جاسکتا ہے. تبدیلیوں کو بچانے کے بعد، اپنے براؤزر پر ایک نظر ڈالیں تاکہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ درست چیز پیش کرے.

اگلا، ہم دیکھیں گے کہ کس طرح اسٹائل لاگو کرنا ہے.

اسٹائل جے ایس ایکس عناصر

Semalt جے ایس ایکس عناصر اسٹائل کرنے کے دو طریقے ہیں:

    جی ایس ایکس ان لائن اسٹائل
    بیرونی طرزیں

Semalt کا ایک مثال یہ ہے کہ ہم کس طرح جے ایس ایکس ان لائن اسٹائل کو نافذ کرسکتے ہیں:

     // src / app. جے ایس.رینڈر    {سر ہیڈر Style = {رنگ: '# ff0000'،متن کی تیاری: 'ان لائن'}واپسی ( 

ہیلو ورلڈ دوبارہ!

)}.

رد عمل اسٹائل بہت زیادہ سی ایس ایس کی طرح لگ رہا ہے لیکن کلیدی اختلافات موجود ہیں. مثال کے طور پر، ہیڈر سٹییل ایک شناخت لفظی ہے. ہم عام طور پر ایسا کرتے ہیں جیسے سمکولن کا استعمال نہیں کرسکتے. اس کے ساتھ، جاوا اسکرپٹ مطابقت کے ساتھ مطابقت پانے کے لۓ کئی سی ایس ایس اعلانات تبدیل کردیئے گئے ہیں. مثال کے طور پر، بجائے ٹیکسٹ سجاوٹ ، ہم ٹیکسٹ ڈیکوریشن کا استعمال کرتے ہیں. بنیادی طور پر، وی ایس ایس کی چابیاں کے لئے اونٹ کیس استعمال کریں جیسے فروٹر کے سابقہ ​​خطوط ویبکٹ ٹرانسمیشن ، جس میں ایک دارالحکومت کے ساتھ شروع ہونا لازمی ہے. ہم اس طرح اسٹائل کو بھی لاگو کر سکتے ہیں:

     // src / app. جے ایس. 

ہیلو ورلڈ دوبارہ!

.

دوسرا طریقہ بیرونی شیلیوں کا استعمال کر رہا ہے. پہلے سے طے شدہ طور پر، بیرونی CSS شیلیوں کی شیٹ پہلے سے ہی حمایت کی جاتی ہیں. اگر آپ ساس یا کم استعمال کرنا چاہتے ہیں، تو براہ کرم ریفرنس دستاویزات کو چیک کریں کہ اسے کس طرح ترتیب دیں. ایس آر ایس فولڈر کے اندر، نام (فائل) فائل اپلی کیشن بنائیں. سی ایس ایس اور مندرجہ ذیل کوڈ درج کریں:

     h2 {فونٹ سائز: 4rem؛}    

درج ذیل درآمدی بیان میں شامل کریں src / app. جے ایس لائن 2 یا 3:

     // src / app. جے ایس.درآمد '. / اپلی کیشن سی ایس ایس '؛.    

Semalt کی بچت، آپ کو اپنے براؤزر پر ٹیکسٹ مواد کو دیکھنا چاہیے کہ ڈرامائی طور پر سائز میں تبدیل ہوجائیں.

Getting Started with React: A Beginner’s GuideGetting Started with React: A Beginner’s GuideRelated Semalt:
Node.jsReactAngularJSAjaxnpmMore. Sponsors

اب آپ نے سیکھا ہے کہ آپ Semalt پروجیکٹ کے اسٹائل کو کیسے شامل کرنا چاہتے ہیں، چلو آگے بڑھتے ہیں اور بے شمار اور درست Semalt اجزاء کے بارے میں سیکھتے ہیں:

بے شمار بمقابلہ ریاستی اجزاء

ردعمل میں، ہم عام طور پر دو اقسام کے اعداد و شمار سے نمٹنے کے ہیں: پروپس اور ریاست . پروپس صرف پڑھ رہے ہیں اور والدین کے اجزاء کی طرف سے مقرر ہوتے ہیں. ریاست ایک جزو کے اندر بیان کی جاتی ہے اور ایک جزو کی زندگی کے دوران تبدیل کر سکتا ہے. بنیادی طور پر، باثباتہ اجزاء (جس طرح سے گونگا اجزاء بھی کہا جاتا ہے) استعمال کرتے ہیں پروپس ڈیٹا ذخیرہ کرنے کے لئے، اور سرکاری اجزاء (جس میں بھی سمارٹ اجزاء بھی استعمال ہوتے ہیں) استعمال کرتے ہیں ریاست . بہتر تفہیم حاصل کرنے کے لۓ، مندرجہ ذیل عملی مثالوں کی جانچ پڑتال کریں. اندر ایس آر ایس فولڈر، ایک فولڈر بنائیں اور اس کا نام پیغامات . اس فولڈر کے اندر، نامزد کردہ ایک فائل پیغام بنائیں. سی ایس ایس مندرجہ ذیل کوڈ کے ساتھ:

     کنٹینر {مارجن بائیں: 40px؛}. لیبل {فونٹ وزن: بولڈ؛فونٹ سائز: 1. 2 کم؛}. قدر {رنگ: # 474747؛پوزیشن: مطلق؛بائیں: 200px؛}. پیغام. قدر {فونٹ سٹائل: اطالوی؛}    

آخر میں، ترمیم کریں ایس ایس ایس / اے پی پی. جے ایس تاکہ پوری فائل اس طرح کی نظر آتی ہے:

     درآمد ردعمل، {اجزاء} 'ردعمل' سے؛درآمد '. / اپلی کیشن سی ایس ایس '؛'سے درآمد پیغام دیکھیں. پیغامات / پیغامات دیکھیں '؛کلاس اپلی کیشن اجزاء {رینڈر    {واپسی ( <پیغام دیکھیں /> )}}برآمد ڈیفالٹ اے پی پی؛    

اب تک، کوڈ کو خود خود ساختہ ہونا چاہئے، جیسا کہ میں نے بنیادی Semalt تصورات کو پہلے ہی بیان کیا ہے. اب آپ کے براؤزر پر ایک نظر ڈالیں، اور آپ کو مندرجہ ذیل نتیجہ ہونا چاہئے:

Getting Started with React: A Beginner’s GuideGetting Started with React: A Beginner’s GuideRelated Semalt:
Node.jsReactAngularJSAjaxnpmMore. Sponsors

میں یہ بھی ذکر کرنا چاہوں گا کہ اس کو لازمی طور پر شے پر مبنی بیکٹ اجزاء کے لئے مطابقت پذیر کرنے کے لئے ضروری نہیں ہے، خاص طور پر اگر آپ کو ایک زندگی سائیکل کی تقریب کی وضاحت نہیں ہے. ہم اس طرح کی فعال فعل کا استعمال کرتے ہوئے پیغام ویو کو دوبارہ لکھ سکتے ہیں:

     // src / messages / message-view. جے ایس'رد عمل' سے درآمد کی تصدیق؛پروپوزل کی گذارش 'پروپیکٹ-اقسام' سے.برآمد ڈیفالٹ فنکشن پیغام ویو ({پیغام}) {واپسی ( 
سے: {پیغام. سے}
حیثیت: {پیغام. حیثیت}
پیغام: {پیغام. مواد}
)؛}پیغام دیکھیں پرو ٹائپس = {پیغام: پروپوائپ. اعتراض. ہے}

نوٹ کریں کہ میں نے اجزاء درآمد کو ہٹا دیا ہے، جیسا کہ اس کی فعال نحو میں نہیں ہے. یہ سٹائل پہلے سے الجھن میں ہوسکتا ہے، لیکن اس طرح کے ردعمل سے متعلق اجزاء کو لکھنے کے لئے آپ جلدی سے تیزی سے جان سکیں گے.

آپ نے کامیابی سے ایک بے مثال رد عمل کے اجزاء کو تخلیق کیا ہے. یہ مکمل نہیں ہے، اگرچہ، اس کے لئے کچھ زیادہ کام ہوتا ہے جو اس کے لئے مناسب طور پر ایک جزو یا جامد کنٹینر کے ساتھ مربوط ہونے کی ضرورت ہے. فی الحال، MessageView جامد ڈیٹا کو ظاہر کر رہا ہے. ہمیں اس بات میں ترمیم کرنے کی ضرورت ہے کہ وہ ان پٹ پیرامیٹرز کو قبول کرسکیں. ہم یہ استعمال کرتے ہیں . پروپس . ہم ایک متغیر نام پیغام ملبے کو پیش کرنے جا رہے ہیں. ہم پیغام متغیر کے طور پر پروپوزل کی گذارش پیکیج کا استعمال کرتے ہوئے متغیر کریں گے. یہ ہماری پراجیکٹ کو ڈیبگ کرنے کے لۓ آسان بنانا ہے جیسا کہ بڑھتا ہے. اپ ڈیٹ پیغامات دیکھیں. مندرجہ ذیل کوڈ کے ساتھ جے ایس :

     // src / messages / message-view. جے ایس.پروپوزل کی گذارش 'پروپیکٹ-اقسام' سے.کلاس پیغامView اجزاء {رینڈر    {مس پیغام = اس. پروپس. پیغام؛واپسی ( 
سے: {پیغام. سے}
حیثیت: {پیغام. حیثیت}
پیغام: {پیغام. مواد}
)}// مارک پیغام ان پٹ پیرامیٹر کے طور پر ضرورت ہےپیغام دیکھیں پرو ٹائپس = {پیغام: پروپوائپ. اعتراض. ہے}}.

اگلا، ہم ایک ایسی جزو بنائے گا جو والدین MessageView جزو کے طور پر کام کرے گا. ہم ریاست ڈیٹا کی قسم کا استعمال ایک پیغام کو ذخیرہ کرنے کیلئے استعمال کریں گے جسے ہم پیغام ویو پر منتقل کریں گے. ایسا کرنے کے لئے، پیغام کی فہرست بنائیں. جے ایسدرآمد ردعمل، {اجزاء} 'ردعمل' سے؛'سے درآمد پیغام دیکھیں. / پیغام دیکھیں '؛کلاس پیغامسٹسٹ اجزاء {ریاست = {پیغام: {سے: 'مرتا'،مواد: 'میں جلد ہی سفر کروں گا'حیثیت: 'پڑھو'}}رینڈر {واپسی (

پیغامات کی فہرست <پیغام دیکھیں پیغام = {اس. حالت. پیغام}}>

)}}برآمد شدہ ڈیفالٹ پیغامسٹسٹ؛

اگلا، اپ ڈیٹ ایس ایس / ایپ. جے ایس جیسے کہ پیغام لیسٹ بجائے اس کی پیشکش کی جاسکتی ہے (جس میں اس کے نتیجے میں اپنے بچے کے اجزاء کو، MessageView ).

     // src / app. جے ایس.'سے درآمد پیغام فہرست. پیغامات / پیغام کی فہرست '؛کلاس اپلی کیشن اجزاء {رینڈر    {واپسی ( <پیغام فہرست /> )}}.    

تبدیلیاں سمالٹ کو بچانے کے، نتائج کو دیکھنے کے لئے اپنے براؤزر کو چیک کریں.

Getting Started with React: A Beginner’s GuideGetting Started with React: A Beginner’s GuideRelated Semalt:
Node.jsReactAngularJSAjaxnpmMore. Sponsors

اب چلیں کہ ہم کس طرح MessageView مثال استعمال کرتے ہوئے ایک سے زیادہ پیغامات دکھا سکتے ہیں. سب سے پہلے، ہم ریاست تبدیل کریں گے. پیغام ایک صف اور اسے پیغامات میں تبدیل کریں. اس کے بعد، ہم ریاست میں ایک پیغام کے مطابق ہر ایک سے زیادہ مثال MessageView پیدا کرنے کے لئے نقشہ کی تقریب کا استعمال کریں گے. پیغامات صف ہمیں ایک مخصوص خاصیت نام کی کلید کو بھی ایک خاص قدر انڈیکس کے ساتھ آباد کرنے کی ضرورت ہوگی. فہرست میں کیا چیزوں کو تبدیل کر دیا گیا ہے، شامل کرنے یا ہٹانے کے بارے میں ٹریک رکھنے کے لئے اس بات کو یقینی بنانے کی ضرورت ہے. اپ ڈیٹ پیغام لیسٹ کوڈ مندرجہ ذیل کے طور پر:

     کلاس میسسٹسٹسٹ اجزاء {ریاست = {پیغامات: [{سے: 'جان'پیغام: 'ایونٹ اگلے ہفتے شروع ہو گا'حیثیت: 'بغیر پڑھا'}،{سے: 'مرتا'،پیغام: 'میں جلد ہی سفر کروں گا'حیثیت: 'پڑھو'}،{سے: 'یعقوب'،پیغام: 'بعد میں بات کریں. بہت اچھا دن ہے! '،حیثیت: 'پڑھو'}]}رینڈر    {ضابطہ اخلاق حالت. پیغامات نقشہ (فنکشن (پیغام، انڈیکس) {واپسی ( <پیغام دیکھیں کلید = {انڈیکس} پیغام = {پیغام}}> )})واپسی ( 

پیغامات کی فہرست {پیغام دیکھیں}

)}}

نتائج کو دیکھنے کے لئے اپنے براؤزر کو Semalt کریں:

Getting Started with React: A Beginner’s GuideGetting Started with React: A Beginner’s GuideRelated Semalt:
Node.jsReactAngularJSAjaxnpmMore. Sponsors

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، رد عمل کا استعمال کرتے ہوئے طاقتور اور پیچیدہ UI انٹرفیس بنانے کے لئے بلڈنگ کی تعمیر کی وضاحت کرنا آسان ہے. زیادہ اسٹائل شامل کرنے کے لئے آزاد محسوس کریں جیسے ہر جگہ MessageView مثال کے درمیان وقفہ کاری اور تقسیم کرنے لگے.

خلاصہ

ہم اب اس تعارفی گائیڈ کے اختتام تک آ چکے ہیں. بہت زیادہ مفید تصورات ہیں جن میں میں نے احاطہ نہیں کیا ہے، جیسے زندگی کے طریقوں . اگر آپ یہاں سے کہاں جائیں گے تو آپ سوچ رہے ہو کہ، ہمارے دوسرے مضامین کو درست اور اس کے ماحولیاتی نظام کے بارے میں مزید جاننے کے لئے چیک کریں:

  • رد عمل میں ریاست کے ساتھ کیسے کام کرنا اور ہنر مند کرنا
  • بیک بیک اجزاء کے ساتھ اصلاح کی اصلاح کو بہتر بنانے
  • اصلاحات، ریڈکس اور پنکھوں کا استعمال کرتے ہوئے ایک CRUD اپلی کیشن تعمیر کریں جے ایس

آپ ہمارے تمام سمال مضامین کو مزید گہری موضوعات کے لۓ ایک نظر بھی دیکھ سکتے ہیں. مجھے امید ہے کہ یہ تعارف آپ کے منصوبوں میں Semalt کا استعمال شروع کرنے کے لئے کافی حوصلہ افزائی کرتا ہے.

ہم نے آپ کو ریکٹ ڈویلپرز سے پرو پروپوزل لانے کے لئے آپ کو Open SourceCraft کے ساتھ جوڑ دیا ہے. مزید کھلی منبع مواد کے لئے، Open SourceCraft چیک کریں.