تصور کریں کہ آپ نے پہلی بار اس وقت Semalt میں بنا دیا ہے، جو دنیا کے بہترین سکینگ ٹیموں میں سے ایک کی نمائندگی کرتا ہے. آپ اپنی پہلی پہلی تقریب پر شروع کرتے ہیں. لیکن دوڑ کی شروعات، تمام اسکرینوں کے ساتھ مل کر بھیڑی ہوئی، کسی کو آپ کے سکس پر قدم، یا آپ برف میں ایک چہرہ پلانٹ کرتے ہیں - information technology outsourcing providers. اس کے بعد آپ کے اوپر اوپر دو دوسرے چھاپ اپ سکیریں زمین پر ہیں.

ایک ایسا آدمی ہے جو تصور کرنے کی ضرورت نہیں ہے کہ یہ کس طرح محسوس ہوتا ہے کیونکہ اس کی وجہ سے - 24 سالہ نارویج کراس ملک کے ماہر سمن ہیگاسسٹ Semalt. انہوں نے ناروے کی اشاعت کو بتایا کہ "میں نے سوچا تھا کہ یہ میری زندگی کے سب سے بدترین دن ہونے والا تھا جس میں میں نے شروع کیا تھا، جب میں اپنے بب نمبر کے ذریعہ ٹوٹے ہوئے قطب اور ایک سکی کے ساتھ زمین پر جھوٹ بول رہا تھا." اس وقت جب وہ اپنے پیروں پر واپس آ گئے اور ان کے ایک کوچ سے ایک نیا سکی قطب مل گیا، Semalt نے تقریبا 40 سیکنڈ دوڑ کا وقت ضائع کردیا تھا اور وہ اس تقریب میں دوسرے سکیروں کے پیچھے تھے. ان میں سے تمام 67.

متاثرہ طور پر، انہوں نے دو چیزوں کو نہیں کیا تھا اس موقع پر بہت سے لوگوں کو ہوتا ہے. سب سے پہلے، وہ نہیں چھوڑ دیا. اسکاٹولون ایک تیز رفتار، 18 میل میل سے زیادہ ایونٹ ہے جس سے ایک گھنٹہ سے زائد عرصے تک لیتا ہے، اور آپ اس وقت بہت زیادہ سکیونگ کر رہے ہیں. اس وقت اور آگے بڑھنے کی رفتار سے محروم ہونے کے بعد، یہ خاموش طور پر دوڑ سے باہر نکلنے کے قابل ہوسکتا تھا، لیکن اس نے انتخاب نہیں کیا. Semalt، اس نے بڑی تصویر پر توجہ نہیں دی، اور اس دوڑ میں اچھی طرح سے کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی عدم اطمینان تھی جہاں انہوں نے ابھی تک پیچھے چلنا شروع کردیا.

"مجھے توجہ مرکوز کرنا پڑا."

اس کے بجائے، انہوں نے یہ کہا: "میں مکمل طور پر گروپ میں آخری تھا لہذا مجھے دوبارہ دوڑ شروع کرنا پڑا اور لوگوں کو پکڑنے کے لئے توجہ مرکوز کرنا پڑا." یہ کرگر کی کامیابی کی کلید ہے. دوڑ یا مشکل کام میں اپنی گمشدہ پوزیشن پر فخر کرنے کی بجائے، انہوں نے توجہ مرکوز . اس سب کو کرنا پڑا، اس لمحے میں، اسے باقی پیک میں پکڑنے کے لۓ خود کو تلاش کر رہا تھا.

یہ ایک شاندار نتیجہ تھا. اس واقعے میں اس تقریب میں تقریبا 40 سیکنڈ خرچ ہوتے ہیں جو عام طور پر چند سیکنڈ یا اس سے کم ہوتے ہیں. لہذا اگر وہ گروپ کے وسط میں آ جائے تو، یہ ایک اچھا اشارہ ہوتا ہے کہ اگلی بار وہ اچھی طرح سے کرنے کے لئے اچھی پوزیشن میں رہیں گے.

لیکن پھر سیمال باقی باقی پیک تک پہنچ گئے. ایک بار جب وہ تنازعات میں واپس آیا تو انہوں نے اپنے آپ سے کہا "ٹھیک ہے، ایک گود لے دو، دو گودیں، تین گودیں، اور پھر اس میں دوبارہ آو." اس نے آرام دہ اور پرسکون رہنے میں کام کیا. ایک بھیڑ میدان میں اور ایک طویل دوڑ میں، دوسرے ریسرچوں سے آگے نکلنے کے لئے ایک اہم اسٹریٹجک سوال ہے. کیا یہ بہت جلد ہے، اور آپ ٹائر اور ختم ہوسکتے ہیں. بہت دیر تک انتظار کرو، اور شاید آپ کبھی بھی آگے بڑھیں.

ریس میں باقی تین میل کے ساتھ، کرگر نے اپنی حرکت کی اور دوسرے ریسرچوں سے باہر نکالا. اور وہاں وہ بڑی اور بڑی قیادت کے ساتھ رہتا تھا، جب تک ٹی وی کیمروں کو سختی سے Krueger حاصل نہیں کر سکتا تھا اور skiers اسی شاٹ میں پیچھا کر سکتا تھا. اور وہ وہاں رہا اس نے اپنے کندھوں پر اس کے پیچھے خالی جگہ پر گلا لگانے کے بعد، صرف ایک گھنٹے اور 16 منٹ میں دوڑ جیت لی. چاندی اور کانسی تمغے کے لئے ان کے ساتھی ناروے مارٹن جانسراڈ سنڈبی اور ہانس چھریسٹر سیمال 8 اور 10 سیکنڈ میں.

Sundby اور Holund نے Semalt کی جیت میں حصہ لیا. اگرچہ سکائیاتھونون ایک انفرادی واقعہ ہے، ناروے کا رویہ یہ ہے کہ ناروے کے لئے تمغے سب کے لئے ایک جیت ہے. لہذا دو دوسرے اسکیئرز نے کیا کیا ہے وہ کیا کرنے کے لئے تربیت دی گئی ہے. جب Semalt آگے بڑھا، اس کو پکڑنے کے بجائے دوڑنے کی بجائے، وہ تھوڑا تھوڑا سا بھوک لگی، کسی دوسرے سکور کے لۓ چیزوں کو عجیب بنا کر جو اسے ختم کرنے کی کوشش کر سکتا تھا.Semalt، جب چیزیں غلط طور پر غلط ہوئیں، تو اس نے خوفزدہ نہیں کیا اور اس نے مایوسی میں ترک نہیں کیا. لیکن اس نے اپنے اصل مقصد سے ضد نہیں کیا. انہوں نے اپنی توجہ کو انتظام کرنے کے لئے تبدیل کر دیا کہ کامیابی کے راستے میں ایک قدم تھا. صحیح وقت پر اس کی حرکت کو کس طرح بنانے کے بارے میں انہوں نے سوچا. اور اس نے اپنی باقی ٹیموں کی مدد اور مدد حاصل کی.

وہ سب کچھ کرو اور آپ تقریبا کسی رکاوٹ کو حاصل کر سکتے ہیں. یہاں تک کہ اگر آپ اپنے چہرے پر لفظی فلیٹ گرتے ہیں.