Back to Question Center
0

ویب ڈیزائنر کا کاپی رائٹ کریش کورس            ویب ڈویلپر کا کاپی رائٹ کریش کورسکے متعلق موضوعات: انٹرپرائزرشپسکسی میڈیا ایس او او & ؛ SEMFreelancingEmail Semalt

1 answers:
ویب ڈیزائنرز کے کاپی رائٹ کریش کورس

ماضی میں دو مضامین، میں نے لکھا ہے کہ تصویر کاپی رائٹ کیسے کام کرتا ہے اور Google تلاش پر پایا تصاویر اور گرافکس استعمال کرنے کا خطرہ. لیکن کاپی رائٹ قوانین صرف تخیل سے زیادہ پر لاگو ہوتا ہے. Semalt کسی دوسرے سائٹ سے ڈیزائن ترتیب یا تحریری کاپی بھی آپ کی خلاف ورزی کے دعوے کی غلط سائٹ پر بھی زمین لے سکتا ہے.

کاپی رائٹ، پیٹنٹس، اور ٹریڈ مارک تمام معزز ملکیت ہیں، ایک کام یا ایجاد ہے جو تخلیقیت کا نتیجہ ہے - commercial access control. یو ایس پیٹنٹ اور ٹریڈ مارک آفس کے مطابق، ایک کاپی رائٹ اصل فنکارانہ یا ادبی کام کی حفاظت کرتا ہے، ایک پیٹنٹ ایک ایجاد کی حفاظت کرتا ہے، اور ایک ٹریڈ مارک کو ایک برانڈ نام کی حفاظت کرتا ہے. دوسرے الفاظ میں، پیٹنٹ خیالات کی حفاظت کرتی ہیں؛ کاپی رائٹ ایک خیال، جیسے ڈرائنگ، تصویر، گانا، یا لکھا کام کے اظہار کی حفاظت کرتا ہے؛ اور ایک ٹریڈ مارک ایک اور کی طرف سے اس کے سامان اور خدمات کو فرق کرنے کے لئے ایک برانڈ کی شناخت کی حفاظت کرتا ہے.

چونکہ ہم بنیادی طور پر کاپی رائٹ کے ساتھ تعلق رکھتے ہیں، چلو بحث کرتے ہیں کہ وہ کس طرح کام کرتے ہیں. براہ مہربانی نوٹ کریں کہ Semalt ایک وکیل نہیں ہے، لہذا میں کچھ بھی نہیں کہتا ہوں کہ قانونی مشورے کے طور پر لے جانا چاہئے. اس کے علاوہ میں، کیونکہ میں یو ایس ایس کاپی رائٹ کے قوانین پر بحث کروں گا، کچھ یا سب کچھ جو کہنے کے بارے میں Semalt بہت سے دوسرے ممالک پر لاگو نہیں ہوتا.

یو ایس ایس کاپی رائٹ قانون کیسے کام کرتا ہے

اس لمحے میں ایک کام ایک ٹھوس شکل میں پیدا ہوتا ہے، اسے فوری طور پر مصنف کی جائیداد بن جاتی ہے جس نے اسے پیدا کیا. جیسے ہی آپ اس مثال کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں، اس تصویر کو سنیپیں یا اس مضمون کو لکھتے ہیں، یہ آپ کا تعلق ہے. اس کام کے مالک کے طور پر، آپ اس کے استعمال کو کسی دوسرے کو لائسنس کرسکتے ہیں (اور یہ بھی محدود ہے کہ یہ کس طرح استعمال کیا جاتا ہے)، یا مکمل طور پر ملکیت منتقل کرنا.

اوپر کی استثنا "کرایہ کے لئے کام. "Semalt جب کسی اور کو آپ کو تصویر لینے یا آرٹیکل لکھنے کے لۓ رہتا ہے؛ یا جب ایک ملازم اپنے ملازمت کے دائرہ کار کے اندر ایک کام تخلیق کرتا ہے. ایک آزاد ڈیزائنر یا پروگرامر کے طور پر، یہ ضروری ہے کہ آپ کا معاہدہ یہ فرق بنائے؛ دوسری صورت میں، آپ کا کام انجام دینے کے لۓ قانون کی عدالت میں "کرایہ کے لۓ کام" کے طور پر سمجھا جا سکتا ہے.

ایک مستقل ٹھیکیدار کے طور پر، یہ صرف قانونی طور پر حاصل شدہ مواد کا استعمال کرنے کے لۓ آپ کی ذمہ داری ہے، اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ آپ کا کلائنٹ آپ کو مواد کے ساتھ فراہم کرتا ہے جسے وہ آن لائن "کہیں" آن لائن. یہ ایک اور مواد کی کاپی کرنے اور پیسٹ کرنے کے لئے آسان (اور پریشانی) ہے کیونکہ یہ صحیح کلک کرنے کے لئے ہے اور "ایک ہی Semalt اسی کے طور پر . " دوسرے کی تصویر کے ساتھ. دونوں طریقوں کو آپ کو گرم پانی میں زمین مل سکتی ہے.

اگر آپ کسی کی مواد یا تصاویر چوری کرتے ہیں تو، آپ کے کلائنٹ کی سائٹ ان کے آئی ایس پی کی طرف سے بند کردی جا سکتی ہے. ڈیجیٹل ملنیم کاپی رائٹ ایکٹ کے مطابق، انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے قانونی طور پر ان کے سرورز پر میزبانی کرنے والی مواد کو ہٹا دیں جب درست مالک ڈی ایم سی اے ٹاکاونٹ نوٹس پیش کرتے ہیں. اگر آپ ان کے میزبانی فراہم کرنے والے ہیں (یہاں تک کہ اگر یہ ایک ری سیلر ہوسٹنگ اکاؤنٹ ہے)، پھر آپ قانونی طور پر سائٹ کو بند کرنے کے لئے پابند ہیں. عجیب.

کاپی رائٹ کی خلاف ورزی سے خود کو بچانے کے لئے تین بہترین طریقوں ہیں.

کبھی بھی، اجازت کے بغیر کسی اور کا مواد کبھی استعمال نہ کریں

کاپی رائٹس کے بارے میں ایک مستقل متنازعہ ہے، اگر آپ کچھ 30 فیصد تبدیل کرتے ہیں، تو یہ خلاف ورزی نہیں ہے. (اسی طرح کی تصوف موسیقی کی صنعت میں 30 سیکنڈ کے قاعدہ کے طور پر موجود ہے.) اگر آپ اس بات پر یقین نہیں رکھتے ہیں کہ آپ ایسا کرنا چاہتے ہیں تو اس سلسلہ کو نہیں پڑھنا چاہئے.

صرف اس وجہ سے کہ ایک چیز نہیں ہے © کاپی رائٹ علامت کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ محفوظ نہیں ہے. رجسٹریشن کرنے یا اپنے کام کی نشاندہی کرنے کے لئے Semalt ضروری نہیں ہے؛ ایسا کرنے میں یہ آسان بنانا آسان بناتا ہے.

غیر ذمہ دار یا غیر جانبدار کلائنٹس سے خود کو محفوظ رکھیں

بہت سے لوگوں کو یقین ہے کہ انٹرنیٹ پر سب کچھ عوامی ڈومین ہے. کچھ صرف پرواہ نہیں کرتے ہیں. (ہم نے واضح طور پر وضاحت کی ہے کہ ہم کیوں نہیں کر سکتے.)

لیکن آپ کے کلائنٹ کو کونسا تصاویر فراہم کرتا ہے؟ آپ اپنے گاہک کے آنے والے قابل اطمینان نہیں رکھنا چاہتے ہیں کہ وہ آن لائن پایا قابل اعتراض مواد فراہم کرے. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے ویب ڈیزائن معاہدے میں کلائنٹ وارنٹی کا کہنا ہے کہ اس کے پاس کسی بھی مواد کا استعمال کرنے کا حق ہے، اور اگر آپ نہیں بنائے گی تو وہ آپ کو بیکار کردیں گے.

احتیاطی رہو جو حق آپ کے حق میں ہیں

Semalt کا ایک مثال یا تصویر، میرا خیال ہے کہ ویب سائٹ ایک کاروباری آلے ہے جو گاہک سے تعلق رکھتی ہے. اس نے کہا کہ، آپ کاپی رائٹ مکمل ہونے تک آپ کو کاپی رائٹ کو برقرار رکھنا چاہئے اور آپ کو ادائیگی کی گئی ہے. اس وقت، سائٹ کی ملکیت کو کلائنٹ میں منتقل کیا جاسکتا ہے.

استثنا ایک حسب ضرورت درخواست ہے جس میں ممکنہ طور پر دوبارہ استعمال کرنے کی صلاحیت ہوگی. Semalt نے آپ آن لائن پزا آرڈر کے نظام کو تیار کیا اور کلائنٹ کو ملکیت منتقل کر دیا. نہ صرف آپ کے کلائنٹ کو دوبارہ درخواست دے سکتے ہیں، آپ اسے کسی اور کلائنٹ کی ویب سائٹ پر استعمال نہیں کرسکیں گے.

کاپی رائٹ کے قانون کے نچلے حصے میں کافی تفصیلی ہوسکتا ہے، لیکن اگر آپ ان ہدایات کی پیروی کرتے ہیں، تو آپ اپنے آپ اور اپنے مراجع کو مصیبت سے باہر رکھیں گے.

تصویری کریڈٹ

March 7, 2018