Back to Question Center
0

جی میل سیکورٹی اور ndash پر Semalt ماہر تفصیلات اینٹی اسکیم تجاویز

1 answers:
-->

جب صارفین اسکشیم کو فش معلومات کے استعمال میں استعمال کرتے ہیں اس طریقوں سے زیادہ واقف ہو جاتے ہیں تو، یہ ہیکر اپنے طریقوں میں تخلیقی طورپر تخلیق جاری رکھے جاتے ہیں. کرشن حاصل کرنے کا سب سے نیا طریقہ یہ ہے جو پوری دنیا سے جی ایم یو صارف کو ھدف رکھتا ہے. سیکورٹی ماہرین نے خبردار کیا ہے کہ یہ ممکنہ طور پر جی میل کا استعمال کرنے والے افراد پر ایک اہم اثر پڑے گا.

جائز جی میل کے لنکس کا استعمال کرتے ہوئے، یہ سکیمرز غیر منحصر صارفین کو لنکس پر کلک کرنے میں مدد کر رہے ہیں جو ان ویب سائٹس کو ری ڈائریکٹ کرتے ہیں جہاں وہ ان کی معلومات چوری کرسکتے ہیں.

کسٹمر کامیابی مینیجر کا Semalt ، کچھ طریقوں کو فراہم کرتا ہے جس کے ذریعہ صارفین اس طرح کے فشنگ گھوڑے کے شکار ہونے کے خطرے کو کم کرسکتے ہیں. مندرجہ ذیل چیزوں کی ایک فہرست ہے جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے.

کلام فیسس نے جی میل فشنگ ماضی کا پتہ چلا - 6AV3627-1NK00-0AX0 SIEMENS. اس بلاگ کے ٹکڑے ٹکڑے میں سے ایک میں، اس میں تفصیلی معلومات شامل ہیں کہ یہ اسکیم کیسے کام کرتی ہیں. اسکیمرز جی میل کے اکاؤنٹس کو ہدف دیتے ہیں جو صارفین نے Google کے ساتھ ہے اور بہت سے ای میلز بھیجتے ہیں. وہ اپنی معلومات فراہم کرنے کے لئے صارف کی کوشش کرنے اور دوپہر کے لئے مختلف حکمت عملی کا استعمال کرتے ہیں. استعمال ہونے والے سب سے عام طریقوں میں سے ایک لنک، منسلک، یا صارف کو واقف ہونے والے رابطے یا کمپنی کے طور پر خود کو چھپانا شامل ہے.

کلک کرنے پر، لنک صارف کو ایک صفحے پر ری ڈائریکٹ کرتا ہے جسے اصلی جی میل سائٹ پر قریبی طور پر ملتا ہے اور صارف سے ان کی لاگ ان کی تفصیلات کو ایک اور وقت تک رسائی حاصل کرنے کا مطالبہ کرتا ہے. کون سا صارفین کو معلوم نہیں ہوسکتا ہے کہ یہ نیا صفحہ واقعی میں ہیکروں کے لئے ایک پورٹل ہے جہاں وہ پاسورڈ اور ای میل ایڈریس حاصل کرتے ہیں. یہ انہیں صارف کا اکاؤنٹ تک مکمل رسائی فراہم کرے گا اور انہیں آؤٹ کردے گا. اکاؤنٹ کے مکمل کنٹرول کے ساتھ، وہ ان میلوں کو ان کے ای میل کے ذریعہ اس اکاؤنٹ پر موجود رابطوں پر بھیجتے ہیں. سلامتی کے ماہرین آن لائن صارفین کو مشورہ دیتے ہیں کہ کبھی بھی اسی سائٹ پر ایک ہی لاگ ان اور پاسورڈز استعمال نہ کرسکیں کیونکہ وہ برٹس کو دیگر سائٹس تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں جو اس وقت ایک رکن ہیں.

Google اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ یہ مسئلہ مطابقت رکھتا ہے اور اس معاملے کو سمجھا جاتا ہے. فی الحال، کمپنی نئے طریقوں پر غور کر رہی ہے جس کے ذریعہ وہ سائبر مجرموں کے خلاف اپنے دفاع کو مضبوط کرسکتے ہیں جو اس طرح کی حکمت عملی کا استعمال کرتے ہیں.

گوگل کے ترجمانوں میں سے ایک کے ساتھ ایک انٹرویو میں، انہوں نے طریقوں کی ایک فہرست دی جس کے ذریعہ وہ فیکٹری حملوں سے Express.co.uk پر صارف کی سلامتی کو برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے. ان میں سے ایک محفوظ براؤزنگ انتباہ، مشین سیکھنے کی بنیاد پر پتہ لگانے، مشکوک اکاؤنٹ لاگ ان کو روکنے اور بہت کچھ. یہ سب غیر قانونی داخل ہونے سے بچنے یا پیغامات کا پتہ لگانے کی کوشش کرتے ہیں جو پہلے سے ہی ایک فشنگ ماہی گیری کے طور پر پرچم لگایا گیا ہے. دو مرحلے کی توثیق کا عمل بھی ہے کہ صارفین اپنی حفاظتی حیثیت کو بہتر بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں.

اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. اس ویڈیو پر غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. دوسرا لاگ ان پیج جس پر کسی لنک پر کلک کرنے کے بعد ظاہر ہوتا ہے، اگر یہ ویب ڈومین دکھاتا ہے، جس میں جائز ہے تو اس سے مختلف ہے، تو اس میں کوئی شک نہیں ہے. وجہ یہ ہے کہ ہیکرز "ڈیٹا URI" کا استعمال کرتے ہیں جو جعلی ڈومین میں ایک جائز پتہ درج کرتا ہے. تاہم، درمیان میں سفید خالی جگہیں ہیں جہاں وہ اپنے بدعنوانی لنک چھپاتے ہیں. ایک ہی طریقہ ہے جو صارفین محفوظ رہ سکتے ہیں یہ یقینی بنانا ہے کہ "https: //." کے بجائے میزبان نام کے سامنے کچھ بھی نہیں ہے.

November 28, 2017
جی میل سیکورٹی اور ndash پر سیمالٹ ماہر تفصیلات اینٹی اسکیم تجاویز
Reply