Back to Question Center
0

میرال بوٹنی حملے کے بارے میں سیمالٹ ماہرین نے باہمی معلومات کا اظہار کیا

1 answers:

ڈین اعلی درجے والی کمپنیوں میں سے ایک ہے جو ڈومین نام کے نظام کی اچھی تعداد کو کنٹرول کرتی ہے، مائی بوٹنیٹ نے 100،000 سے زائد آن لائن کمپنیوں کو لایا. ڈین کمپنی کی جانب سے کئے جانے والی رپورٹوں کے مطابق، مائی بوٹنی حملے ایک طرح سے تھا کیونکہ 1.2 ٹی بی پی ایس کی تعداد میں اس کی طاقت تھی.

اینڈریو ڈانان، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، یہ بتاتا ہے کہ مائی بوٹنیٹ حملوں کے نتیجے میں سروس کے حملوں کے تقسیم شدہ انکار کے مقابلے میں مہلک ہیں. ڈی ڈی او حملوں کو مکمل طور پر غیر حقیقی ٹریفک کے ساتھ کسی مخصوص نیٹ ورک پر بمباری کرنے پر انحصار کرتا ہے جب تک وہ حادثے میں نہ ہو. ڈین کی طرف سے شائع کردہ ایک حالیہ بلاگ پوسٹ کے مطابق، مائی بوٹنیٹ انٹرنیٹ کے ذریعے (آئی او ٹی) گیجٹ جیسے ڈی وی آر پلیئرز اور ڈیجیٹل کیمرےز کے ذریعہ پیدا ہوا.

بوٹنیٹ کیسے کام کرتا ہے؟

ڈین کو مارنے والے ایک حملے میں ملوث ہونے کے علاوہ، مائی بوٹنیٹ نے اس حملے سے بھی منسلک کیا تھا جس میں معلومات سیکورٹی بلاگ، 'کربس پر سیکیورٹی'، جس سے پہلے واشنگٹن پوسٹ کے مصنفین میں سے ایک، برائن کربس بھاگ گیا..برائن کربز کی جانب سے جاری کردہ رہائی کے مطابق، ان کی معلومات کے سیکورٹی بلاگ پر حملے میں 665 جی بی پی کی ایک حملے تھی.

ڈیوڈ فیڈرر کی جانب سے بنائی گئی حالیہ پوسٹس، خارجہ آف خارجہ معاملات میں سائبررسٹی کے پرنسپل ایگزیکٹو، یہ خیال کرتی ہے کہ ڈین کو مارنے والی سروس کے حملے کی تقسیم سے مسترد ریکارڈ کیا گیا تھا کیونکہ اس کے علاوہ نیٹ ورکس، گارڈین، CNN، ٹویٹر، اور Reddit. میرئی بوٹنیٹ نے یورپ اور امریکہ کی بنیاد پر زیادہ سے زیادہ متاثرہ سائٹس کو متاثر کیا.

سائڈرسیکچر ماہر، فڈر نے ڈین کے حملے کے بارے میں ایک رپورٹ کی، جہاں فیدر نے کہا کہ وہ 700 جی بی پی ایس سے زائد حملوں کے ساتھ سائبر حملے نہیں کرسکتے. ڈیوڈ فڈرر نے مزید کہا کہ تنظیموں اور فرموں نے 'انٹرنیٹ کی چیزوں کی گیجٹس' کے تحفظ کے بارے میں سنجیدگی کا سامنا کیا تھا، جہاں ایک بائیں ڈین کی طرح حملہ کرنے کے لئے تجویز کردہ بہتر حل نہیں تھا، سائبر حملے کے شکار.)

سائبریکچرٹی کے ماہرین اور سرکاری ایجنسیوں کی جانب سے جاری کردہ ایک حالیہ رپورٹ کے مطابق، ڈین کو آئی او ٹی کا سامنا کرنے میں مصیبت کی خرابیوں کی وجہ سے کمزور بنا دیا گیا تھا. فی الحال، ڈین نیٹ ورک کے حل کی طرف سے کئے جانے والے ایک تحقیقات جاری ہے، جہاں کمپنی نے بتایا کہ میرئی بوٹنیٹ سائبر انٹرنیٹ سیکورٹی پر حملے کا سب سے بڑا ذریعہ تھا جس میں انٹرنیٹ کو روکنے اور امریکہ اور یورپ کی بنیاد پر اہم ویب سائٹس کو لانے میں مدد ملی.

جوس ویس، سینئر ایگزیکٹو کی پیشکش کی ساکرسیکچر نے حل کیا اور ایک صحافی جو الیکٹرانک خطرات پر لکھتے ہیں، نے میرئی botnet کے بدعنوانی کے خطرے کو بھی مسترد کیا. ویس کے مطابق، مائی بوٹنیٹ سائبر سیکورٹی کی صنعت میں کھیل کے مبدل کے طور پر سمجھا جاتا ہے، کیونکہ میری بوٹنی کی طرف سے منعقد ہونے والی نئی شکل کا اندازہ کرنا مشکل ہے.

جوس ویس نے یہ بھی واضح کیا ہے کہ سروس حملے کے انکار سے انکار کیا گیا خاص طور پر مبنی حملے کے طور پر شروع ہوتا ہے اور حملوں کی نئی شکل میں تبدیل ہوتا ہے. ویس نے بتایا کہ مائی بوٹنیٹ ایسے حملوں کی قسم ہے جو کسی کمپنی کو سائبر حملے کے شکار ہونے سے روک سکتے ہیں. ان کے مطابق، بوٹنیوں کی لڑائی کا واحد طریقہ یہ ہے کہ کمپیوٹر کنٹرول کے نظام کو الیکٹرانک خطرات کا شکار ہونے سے بچا سکے. محتاط ہونے پر غور کریں اور تجزیہ کریں کہ آپ کہاں سے زیادہ ٹریفک بوٹینٹس کی طرف سے لے جانے سے قاصر ہیں.

November 29, 2017
میرال بوٹنی حملے کے بارے میں سیمالٹ ماہرین نے باہمی معلومات کا اظہار کیا
Reply