Back to Question Center
0

ویب سائٹ اور ڈارودار بٹس کے لئے بٹنوں کو سیل کرنے کا سیمالٹ ڈائریکٹرز

1 answers:

بہت سے ویب سائٹ کے مالکان نے Googleod Analytics.com اور بٹنوں کے لئے-for-website.com ڈومینز کو Google Analytics کے رپورٹس پر ظاہر کیا ہے. وہ ٹریفک کے کافی مقدار میں ٹریفک بھیجتے ہیں. وہ ویب سائٹ پر بہت زیادہ نقصان نہیں کرتے ہیں، لیکن ویب سائٹ پر حاضر ہونے والے دوروں کی تعداد اچھال کی شرح اور صفحے پر خرچ کی گئی وقت کو متاثر کرتی ہے. نتیجے یہ ہے کہ Google تلاش الگورتھم اسے معیار کے مسئلہ کے طور پر پیش کرے گا اور یہ کہ لوگ اس سائٹ پر تلاش نہیں کریں گے. اس کے نتیجے میں، وہ ویب سائٹ کے تلاش کی درجہ بندی کو کم کرتے ہیں. یہ بہت بڑی تنظیموں کے لئے بہت زیادہ نہیں لگتا ہے، لیکن ایک ویب سائٹ کے ساتھ چھوٹے پیمانے پر کاروبار کے لئے، یہ اپنے آپریشنوں کو بنا یا توڑ سکتا ہے.

کلائنٹ کامیابی مینیجر الیگزینڈر پیروسنکو سیمالٹ ، یہاں اس مسئلے پر قابو پانے کے لۓ کچھ آسان طریقے پیش کرتا ہے.

دونوں کرکرنے والے اس سائٹ پر واپس لاتے ہیں جو جائز ثابت ہوتے ہیں. دارالار صارفین کے لئے ویب سائٹ کا تجزیہ پیش کرتے ہیں، جبکہ بٹن کے لئے ویب سائٹ کاروبار کو اس طرح کے چیزوں کے ذریعہ + URL کے طور پر اپنے URL کو اشتراک کرنے کا ایک موقع فراہم کرتا ہے. جہاں یہ ہے کہ کچھ ذرائع نے ان دونوں سائٹس کے ناقابل یقین ارادے کو ظاہر کیا ہے، جہاں یہ مشروعیت کا مسئلہ ختم ہوجاتا ہے. دارالار بٹنوں کے لئے ویب سائٹ سے کہیں زیادہ ہے اور اس نے "botnet" پیدا کیا ہے. ایک بوٹنیٹ وائرس سے متاثرہ کمپیوٹرز کا نیٹ ورک ہے جس کا ارادہ کمپیوٹر سیکورٹی کو سمجھنا ہے. یہ ہیکرز کو ان خطرات کے ساتھ فراہم کرتا ہے جو انہیں نظام میں واپس داخل ہونے کی ضرورت ہے. بوٹنیٹ کو کنٹرول کرنے والے ان نیٹ ورکوں کی سرگرمیوں کو ہدایت کرتا ہے.

بوٹنیٹ میں ہزاروں آئی پی ایڈریس شامل ہیں جو تجزیہ کاروں میں IP اخراج کے ذریعہ کامیابی سے کرالر کو روکنے میں مشکل بناتا ہے. اکثر مضامین اس حقیقت سے اشارہ کرتے ہیں کہ بوٹ ایک سراسر وائرس کے ساتھ ایک یا زیادہ پروگراموں کے ذریعہ ویب سائٹس کو متاثر کرتا ہے. Soundfrost ایک مقبول افادیت ڈاؤن لوڈ، اتارنا ہے جس میں کہا وائرس پر مشتمل ہے.

روبوٹ کا استعمال کرتے ہوئے..ٹی ٹی ایس کے طریقہ کار بٹن کے لئے ویب سائٹ اور درود کو روکنے کے لئے، جیسا کہ ایک دوسرے کرالر / مکڑیوں کے ساتھ ہوتا ہے، اس سے ہدایت نہیں کی جاسکتی ہے کہ یہ ہدایات رضاکارانہ تعمیل پر بھروسہ کریں. اگر مالک ابھی تک سیاہ ہٹ حکمت عملی چلاتا ہے تو، ان کی سرگرمیوں کو ہدایت کی ہدایات کے مطابق نہیں ہے.

ڈارڈو بٹ نے کئی استعمال کیے ہیں. ان میں سے ایک سائٹ مصنوعی طور پر سائٹ پر ٹریفک کی ہدایت کے ذریعے ویب سائٹ کے SEO کو فروغ دینا ہے. اس کی ترتیب اس طرح سے ہے کہ یہ ایک کرالر کے طور پر نہیں آتا. یہ ایک حقیقی وزیٹر کی طرح لگ رہا ہے اور سرچ انجن ے ان میں اپنی رپورٹس میں شامل ہوں گے، لہذا تجزیاتی اعداد و شمار میں کھوکھلی کا سبب بنتا ہے. یہ لنک سپیمنگ کے طور پر جانا جاتا ہے، جس میں حالیہ الگورتھم اپ ڈیٹس کی وجہ سے کم موثر ہو گیا ہے.

ویکیپیڈیا ریفریر سپیم کو سپیم ڈیسنگ کے طور پر متعین کرتا ہے جس میں جعلی حوالہ دہندہ یو آر ایل کا استعمال کرتے ہوئے بار بار درخواستیں شامل ہیں جو اس سائٹ پر اسپیمر تشہیر کرنا چاہتی ہیں. اس کے بعد سائٹس کو غیر معمولی اسپیمر کی سائٹ پر منسلک کرتے ہیں جو ان کے لئے ٹریفک کے طور پر ریکارڈ کرتے ہیں. اسپیمر کے لئے یہ فائدہ مند ہے کیونکہ مفت لنکس کی مدد ان کی تلاش کی درجہ بندی کی تعمیر میں مدد کرتی ہے.

دیگر کرداریں جو بوٹینٹ کی خدمت کرتے ہیں انکار سروس سے متعلق حملے ہیں، پر کلک کریں دھوکہ دہی، سپیم ڈیکسنگ، چوری یا ذاتی اور مالی معلومات، سپیم کے لئے SMTP میل ریل، اور کان کنی bitcoins. ان نتائج کے مطابق، ویب سائٹ پر ایسے ٹریفک رکھنے کے لئے یہ ناگزیر ہو جائے گا.

ویب سائٹ کے لئے بٹن اسی کام کرتا ہے، صرف اس کی ترسیل تھوڑی مختلف ہے. ویب سائٹس کے لئے یہ ایک آسان اشتراک کا آلہ پیش کرتا ہے. اس لمحے مالک مالک کو نصب کرتا ہے، یہ ایک گیٹ وے بناتا ہے جسے لوگ اپنی ویب سائٹ پر زائرین کے ویب براؤزر کو ہجرت کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں.

ویب سائٹ اور دارالار کے لئے بٹن بند کرنا

اس سے ٹریفک کو روکنے کے لئے آئی پی جلاوطنیت کو استعمال کرکے بٹنوں کے لئے ویب سائٹ اور ڈراڈو کو بلاک کرنے کا اختیار کامیاب نہیں ہوگا. اس وجہ سے یہ ہے کہ ان دونوں کے پاس بہت سے IP پتے سائٹ پر ٹریفک چلاتے ہیں. ایک متبادل یہ ڈومینز میں سے ہر ایک کی ایچ ایچ اےیکاسسی فائل کو ترمیم کرنے اور وہاں سے ٹریفک کو روکنے کے لئے ہے. ایسا کرنے کے لئے، کسی کو ویب میزبان پر جڑ ڈائرکٹری تک رسائی حاصل ہوگی جو ورڈپریس سائٹ بنا دیتا ہے. اپاچی نظام کا استعمال کرنے کے لئے اس بات کو یقینی بنائیں کہ زیادہ سے زیادہ میزبان فراہم کرنے والا استعمال کریں. اگر کسی کے پاس ایچ ایچ اے سی سی فائلوں کو تبدیل کرنے کے ساتھ کوئی تجربہ نہیں ہے تو، ویب ماسٹر سے اس کی مدد کرنے کی درخواست کریں کیونکہ کسی بھی غلطی کی وجہ سے پوری سائٹ کا حادثہ ہوسکتا ہے.

November 29, 2017
ویب سائٹ اور ڈارودار بٹس کے لئے بٹنوں کو سیل کرنے کا سیمالٹ ڈائریکٹرز
Reply