Back to Question Center
0

ورلڈ کے سب سے بڑے سپیمرز کا سیمالٹ ماہر انتباہ. محفوظ رہیں!

1 answers:

اگر آپ کو آن لائن اسٹورز یا پیسے کے لئے گزارنے والے افراد کے ساتھ بڑی تعداد میں ای میلز مل جاتے ہیں، تو اس امکانات ہیں کہ اسپامر نے آپ کی شناخت کا اندازہ کیا ہے اور آپ جعلی پیغامات بھیجنے لگے ہیں. 2011 کے پہلے نصف میں، ہمارے ان باکس میں زیادہ تر سپیم بھارت سے آتی تھی. 2016 تک، سب سے اوپر سپیم بھیجنے والے ممالک بھارت (20٪)، انڈونیشیا (13٪)، روس (10٪) اور جنوبی کوریا (12٪) تھے.

نیک چایکوفسکی، سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، دنیا سپیم سے متعلق سب سے زیادہ زبردستی حقائق پر یہاں ایک نظر لیتا ہے.

روس اس کے سائبرکریٹیمز اور گروہوں جیسے کووبیس کے لئے وسیع پیمانے پر مشہور ہے. رجحان مائیکروسافٹ کے مطابق، جو مشہور مشہور سائبریکچرٹی کیلیفورنیا کی کمپنی ہے، اب آن لائن اسکینڈس اور سپیم ہونے پر روس اب سب سے اوپر ہے. رجحان مائیکرو کی رپورٹ سے پتہ چلتا ہے کہ وٹنی ہیوسٹن کی اچانک موت کے طور پر سب سے زیادہ اہم واقعہ، دنیا بھر میں سماجی معاشی تبدیلیوں اور لینسانیت نے سماجی انجینئرنگ مواد اور مہم کے خیالات کے ساتھ سائبرکریٹ کو فراہم کیا. اس نے ان کو ہماری ذاتی ڈیٹا تک رسائی حاصل کرنے کے لئے ایک بڑی تعداد میں ای میل کی شناخت اور نیٹ ورک کو سراغ لگانے میں مدد دی.

100 فیصد سے زائد افراد کے گروپ کے ذریعہ سپیم ہدف شدہ آن لائن سے اتنے فیصد تک پیدا ہوتا ہے، ان میں سے ایک سپیم گروہ کا تعلق ہے. اس گروہ کا نام اسپامہوس ہے. نام سے جانا جاتا سپیم آپریشنز (ROKSO) ڈیٹا بیس کے اس رجسٹرٹ نے انٹرنیٹ صارفین کے لئے بہت سی دشواریوں کا سبب بنائی ہے..کچھ سال پہلے، یوکرین پر مبنی اسپیمر نے ایک مخصوص botnet ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے لاکھوں میلویئر اور وائرس بھیجا. رجسٹر مائیکرو نے رپورٹ کیا کہ اسپیمر کی ویب سائٹ چین میز پر ویب ہوسٹنگ کمپنی تھی. مائیکل بوہم اور ایسوسی ایٹس ایک امریکی تنظیم تھے، جن میں بڑے پیمانے پر اسپیمرز تھے. انہوں نے انٹرنیٹ پر خود کار سپیم اور وائرس بھیجا، مختلف صارفین کے لئے مسائل پیدا. ان کا بنیادی ہدف فہرستوں کو سکریپ کر دیا گیا تھا، اور انہوں نے معروف کاروبار اور انفرادی ناموں کے تحت چلائی.

ییر شیلیف فلوریڈا سے ایک اعلی پروفائل سنوشو سپیمر تھا. انہوں نے ROKSO سپیمر، ڈریرن ووہل کے ساتھ شراکت داری کی، دنیا بھر میں بڑی تعداد میں کمپیوٹر اور موبائل آلات کو تباہ کرنے کے لئے ٹیکنالوجی تیار کرنے کے لئے. ڈینٹ جمینی ایک امریکی بنیاد پر سپیمر تھا جس نے بدترین سائبرکریٹڈ اور بوٹنیٹ ماہرین کے ساتھ کام کیا. وہ مختلف بوٹ نیٹ سپیمنگ کے منصوبوں میں ملوث تھے اور سرورز اور ممنوعہ نیوز ویب سائٹس کو ہیک کرنے میں سب سے آگے تھے. پیٹر سییلا ایک پیشہ ور روسی اسپامر تھا جس نے مختلف وائرس اسپیمنگ کے پروگراموں، اسپام ویئر اور لاکھوں ڈالروں کو لاکھوں ڈالر کے بارے میں لکھا اور فروخت کیا. وہ دنیا کے بدترین ٹرکوں اور وائرس لکھنے اور جاری کرنے میں ملوث تھے. انہوں نے مختلف یورپی اور امریکی بوٹنی اسپیمرز کے ساتھ کام کیا ہے اور امریکہ کی بنیاد پر سپیمر، ایلن Ralsky کے ساتھ شراکت داری کی تھی.

چند ماہ قبل ایف بی آئی نے مائیکل پاراود کو گرفتار کیا تھا. وہ وسیع پیمانے پر دھوکہ دہی میں ملوث تھے اور مختلف سپیمنگ آپریشنز کے الزام میں الزام لگایا گیا تھا. یومبو مالیاتی ایک اور یوکرائن اسپیمر ہے جو مختلف سائبر کرائم میں ملوث تھا. انہوں نے قزاقوں کے بہت سے پروگرام تیار کیے اور انہیں لاکھوں ڈالر کے لئے فروخت کیا. انہوں نے انٹرنیٹ پر جعلی بینک اکاؤنٹ بھی قائم کیا اور جائز بینک اکاؤنٹس سے بہت سارے پیسے چرا لیا. اب تک، یہ اسپیمر مختلف سائبر کرائم کا الزام لگایا گیا ہے، اور ایف بی آئی اس کے بعد ہے. جلد یا بعد میں، وہ مائیکرو رپورٹوں رجحان، انہیں گرفتار کیا جائے گا.

November 29, 2017
ورلڈ کے سب سے بڑے سپیمرز کا سیمالٹ ماہر انتباہ. محفوظ رہیں!
Reply