Back to Question Center
0

Semalt: میلویئر سے آپ کے سسٹم کی حفاظت کیسے کریں گے

1 answers:

کیا آپ جانتے تھے کہ پہلے سے طے شدہ میل (جیسے میلویئر میں) ہسپانوی سمیت تمام لاطینی زبانوں میں خراب ہے؟ یہ آپ کو بہت بتاتا ہے. میلویئر یا بدسلوکی سوفٹ ویئر سائبر مجرموں کے ذریعہ غیر متوقع کمپیوٹر کے صارفین کو تباہ کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. آپ ذاتی معلومات کو فاش کرنے کے لئے استعمال ہونے والے مداخلت کے پروگرام کے طور پر کر سکتے ہیں - لاگ ان کی تفصیلات + پاسورڈز، کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات، بینک کی معلومات، سوشل سیکورٹی نمبر - جسے پھر شناخت (شناخت چوری)، پیسہ اور دیگر سنجیدہ سرگرمیوں کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. میلویئر کسی بھی شکل میں ہوسکتا ہے. یہ ایک ٹروجن گھوڑے، وائرس، رانسومویئر، کیڑا یا سپائیویئر ہوسکتا ہے.

مندرجہ بالا مندرجہ ذیل ہدایات پر عمل کریں جو آرریم ایمگرین، سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر Semalt کی طرف سے بیان کی گئی ہے، اور آپ کی ذاتی معلومات ہمیشہ محفوظ رہیں گی - logo creator online.

میلویئر آپ کے خلاف کس طرح استعمال کیا ہے؟

بہت سے طریقے موجود ہیں جس کے ذریعے ہیکر یا سائبر مجرم کسی میلویئر کو خارج کر سکتا ہے. ایک فشنگ ماہی گیری بھیجنے کا سب سے عام طریقہ ہوگا. یہ ای میل نقصان دہ نظر آسکتا ہے، لیکن یہ اکثر ایک لنک یا ایک قابل عمل فائل ہے جس پر اگر آپ کو میلویئر آپ کے کمپیوٹر کے نظام میں انسٹال کرنے پر کلک کیا جاتا ہے تو.

ایک بار جب یہ میلویئر خود اپنے کمپیوٹر میں ڈھونڈتا ہے، تو یہ آپ کے ڈیٹا کو خفیہ کاری اور تحفظ کے نظام کو خطرات کے لۓ پیش کرتا ہے. اگر وہاں نظام میں کہیں بھی چھٹیاں موجود ہیں تو پھر میلویئر نجی ڈیٹا چوری کرتے وقت آپریشن کو روکنے کے لئے جارحانہ حکمت عملی کا ایک مجموعہ استعمال کرتا ہے. مثال کے طور پر، آپ کے براؤزر آپ کو ایسا کرنا چاہتے ہیں بغیر بہت سے ٹیب کھول سکتے ہیں. اوقات میں، آپ ماضی آڈیو سنتے ہیں (ٹیبلز پر چلنے والی آواز کلپس جس نے آپ رضاکارانہ طور پر کھول نہیں کی ہے). میلویئر آپ کے پاس ورڈ کیسے جانتے ہیں؟ ٹھیک ہے، وہ keylogging نامی ایک ڈیٹا پر قبضہ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں..اکاؤنٹ میں لاگ ان ہونے پر یہ طریقہ آپ کی تمام چابیاں ٹریک کرتا ہے. اس طرح میلویئر آپ کی سوشل سیکورٹی نمبر، پن، اور پاسورڈز کی شناخت کرتا ہے.

میلویئر کا خطرہ حقیقی ہے. حقیقت میں، سافٹ ویئر کا پتہ لگانے کے لئے مشکل ہوتا ہے کہ اس کا مطلب یہ ہے کہ شناخت چوری اور دیگر سائبر جرائم کے معاملات میں اضافہ ہوسکتا ہے. اگرچہ گھبراہٹ نہ کرو. اس خطرے سے اپنے آپ کو بچانے کیلئے بہت سے طریقے موجود ہیں.

میلویئر گھلنشیل سے بچنے کے لئے کس طرح

یہ محفوظ اور انتباہ کھیلنا ہے. اس کے ساتھ ذہن میں، مندرجہ ذیل تجاویز آپ کو نقصان سے دور رکھنا چاہئے:

  • لنکس یا کھلی منسلکات یا ایگزیکٹو فائلوں پر کلک نہیں کریں جن کے بھیجنے والے آپ باقاعدہ طور پر نہیں جانتے ہیں یا بات چیت کرتے ہیں.
  • (2 9) اینٹی وائرس سافٹ ویئر کا تازہ ترین ورژن ڈاؤن لوڈ، انسٹال اور اپ ڈیٹ کریں، سپائیویئر کے خلاف اپنائیں تو پھر فائر والول قائم کریں. اینٹی ویوس سوفٹ ویئر کے ٹوٹے ہوئے ورژن کا استعمال نہ کریں.
    براؤزر کے آٹو بچت کی خصوصیت کو استعمال کرنے سے بچیں. اگر آپ براؤزر کی طرف سے ایڈورٹائزنگ کر رہے ہیں تو پاس ورڈ کو یاد کرنے کے لئے 'کبھی نہیں' پر کلک کریں. جب آپ اسے استعمال نہیں کر رہے ہیں تو اپنے کمپیوٹر کو بند کریں.
  • یقینی بنائیں کہ آپ اپنے کمپیوٹر، لیپ ٹاپ یا گولی پر پروگراموں کا تازہ ترین ورژن استعمال کرتے ہیں. جیسا کہ یہ ہے، ڈویلپرز میں برے لوگ رکھنے کے لئے تازہ ترین حفاظتی اقدامات شامل ہیں.

اپنے آپ کو کسی میلویئر کا شکار ہونے کی اجازت نہ دیں. بعض اوقات آپ کے اینٹی ویو پیغام 'خطرہ کا پتہ چلا' کے ساتھ ونڈو پاپ سکتا ہے. اگر ایسا ہوتا ہے تو پھر آپ کے ای میل یا متن میں بھیجیے گئے لنک کو نہیں کھولیں. اسے نظرانداز کرو. آپ محفوظ رہیں گے.

November 28, 2017
سیمالٹ: میلویئر سے آپ کے سسٹم کی حفاظت کیسے کریں گے
Reply