Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر نے مخصوص تجزیہ سپیم کے ساتھ نمٹنے کے لئے گوگل کی تجزیات میں وضاحت کی ہے

1 answers:

اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ بہت زیادہ حوالہ ٹریفک حاصل کرتی ہے اور ڈیٹا آپ کے Google Analytics میں دکھایا گیا ہے تو، آپ اکیلے نہیں ہیں کیونکہ بہت سے لوگوں نے اسی مسئلہ کا سامنا کیا ہے. زیادہ سے زیادہ ریفریجریٹر ٹریفک سپیم ہے اور جتنی جلدی ممکن ہو اس سے چھٹکارا حاصل کرنا چاہئے. ریفریج اسپیم کے نئے سرجوں کو گوگل کے تجزیات میں بہت زیادہ حد تک اعداد و شمار کو نقصان پہنچا رہا ہے. حملہ آوروں کو نہ صرف آپ کی سائٹ کی درجہ بندی کو تلاش انجن کے نتیجے میں بھی تباہ کردی جاتی ہے بلکہ ان کی اپنی ویب سائٹس اور بلاگز کے لئے بھی بہتر صفات بھی ملتی ہیں. مسئلہ یہ ہے کہ چھوٹے کاروباری ادارے حوالہ سپیم سے نمٹنے اور ان کی سائٹس پر خیالات کی تعداد میں اضافہ کیسے کرسکتے ہیں.

کسٹمر کامیابی مینیجر

سیمین کانوالوفف سیمالٹ ، یہاں ریفرل سپیم کے متعلق ایک قابل قدر حل فراہم کرتا ہے.

حملہ آوروں نے Google Analytics میں سپیم پیدا کیا ہے

پہلا سوال ہے جو ہمارے دماغ پر حملہ کرتا ہے یہ ہے کہ حملہ آوروں اور ہیکرز گوگل تجزیہ سپیم کیوں بنا رہے ہیں؟ ویب کے مالکان اور بلاگرز نے Google Analytics پر نظر رکھی ہے اور تھوڑی دیر میں ایک بار اس کی ترتیبات کو تبدیل کرتے ہیں. وہ IP پتوں کو ہٹانے اور اس کو بلاک کرتے ہیں جو مشکوک نظر آتے ہیں اور اپنے انسانوں کو اپنے ویب صفحات پر جانے سے روکتے ہیں. بہت ہی ہیکرز پیدا کرنے اور جعلی فروخت کی طرف جاتا ہے ریفریج سپیم کا استعمال کرتے ہیں. اس کے علاوہ، وہ وائرس اور میلویئر پھیلانے اور ہر روز فریب حملوں کے حملوں کے لۓ استعمال کرتے ہیں. اگر آپ اپنے ریفرل ڈیٹا میں کچھ مشکوک ویب سائٹس کو دیکھتے ہیں، تو آپ کو اس سائٹ پر کبھی کلک نہیں کرنا چاہئے اور اسے گوگل کے تجزیات سے ہٹا دیا جاسکتا ہے..

حوالہ سپیم کس طرح ہوتا ہے؟

ہیکرس اور سپیمر بوٹینٹ میں بوٹ اور کمپیوٹر ہجوم چلانے کے لئے مختلف تکنیک کا استعمال کرتے ہیں. ان میں سے کچھ بہت سے ماضی کے دورے کو پیدا کرتے ہیں اور آپ کی سائٹ کے اچھال کی شرح میں اضافہ کرتے ہیں. وہ آپ کی سائٹس پر بٹس بھیج رہے ہیں، انٹرنیٹ پر اپنی مجموعی درجہ بندی کو برباد کر دیتے ہیں. حملہ آوروں کو آپ کے Google Analytics کو ٹریک کرنے کیلئے جاوا سکرپٹ کو چلانے کی ضرورت ہے. یہاں سے، وہ آپ کی سائٹ کے بارے میں معلومات اور ضروری معلومات جمع کرتے ہیں اور دھوکہ دہی کی سرگرمیوں میں ملوث ہوتے ہیں.

وقت کی منظوری کے ساتھ، Google نے آپ کی سائٹ کی حفاظت اور سیکورٹی آن لائن کو یقینی بنانے کے لئے بہت سی مصنوعات اور خدمات متعارف کرایا ہے. آپ اپنی سائٹ کو ہیکرز سے محفوظ رکھنے کے لۓ اپنی خصوصیات اور اختیارات استعمال کرسکتے ہیں. تمام خصوصیات کے لئے منفرد نمبروں کے ساتھ ٹریکنگ کیا جا سکتا ہے. ایک جائیداد کا مطلب ہے کہ آپ اس کے لۓ ایک ٹریک نمبر یا کوڈ استعمال کرسکتے ہیں کہ آیا آپ کی ویب سائٹ جائز ٹریفک ہے یا نہیں.

Google Analytics اس صارفین کو فی فی پچاس خصوصیات پر استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ ایڈسینس کا مالک ہیں، تو آپ کو ہر ملک میں ایک سیریل نمبر ملنا چاہئے. UA نمبر، جس کا مطلب Urchin تجزیہ، Google کے صارفین کے لئے سال کے لئے حاصل کرنے کے لئے مصنوعات کے نام ہے. اس کے وسط ہندسوں اصل اکاؤنٹ نمبر ہیں جو آپ کو پراپرٹی بنانے کے دوران استعمال کرنا چاہئے. ایک Google Analytics اکاؤنٹ میں سبھی خصوصیات ایک ہی نمبر کا اشتراک کرسکتے ہیں.

اس کے علاوہ، Google Analytics ہمیں فلٹرنگ کے اختیارات فراہم کرتا ہے. نئے رجحانات اور حکمت عملی کے مطابق فلٹر بنانا اور تجزیاتی ترتیبات کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے یہ براہ راست ہے. ریفریجریشن سپیم سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے انٹرنیٹ پر دستیاب رہنمائی اور سبق کا بہت سے حصہ موجود ہیں. آپ ترتیبات کو ایڈجسٹ کرکے Google Analytics میں اپنے ڈیٹا کی معیار کو برقرار رکھ سکتے ہیں.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہر نے مخصوص تجزیہ سپیم کے ساتھ نمٹنے کے لئے گوگل کی تجزیات میں وضاحت کی ہے
Reply