Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین کو ایک مؤثر ای میل مارکیٹنگ پلان بنانے کے لئے ایک گائیڈ کا پتہ چلتا ہے

1 answers:

زیادہ تر انٹرنیٹ مارکیٹرز ہوسکتے ہیں، وقت میں ایک ہی وقت میں مارکیٹنگ کی تکنیک کے طور پر ای میلز کو استعمال کرنے کی کوشش کی. اس کے علاوہ، ای میل مارکیٹنگ اس بات چیت سے متعلق بات چیت کی سہولت کے مطابق سب سے مؤثر آن لائن مارکیٹنگ کی حکمت عملی ہے. اس کے علاوہ، ای میل مارکیٹنگ ایک نسبتا تیز اور عملدرآمد کرنے میں آسان ہے. حیرت انگیز طور پر، آن لائن مارکیٹرز نے تمام ای میلز کو تقریبا سپیم کے طور پر 84٪ کے قریب لیبل یا خارج کر دیا ہے. غلطی کی وجہ سے آسانی سے بچا جاسکتا ہے کیونکہ تمام ای میلز کو مطلوبہ نتائج حاصل نہیں ہوتے ہیں.

اس سلسلے میں، سیمالٹ کے ایک اعلی ماہر الیگزینڈر پیروسنکو ایسی غلطیوں کی شناخت کرنے کے لئے خصوصی گائیڈ کو متعارف کرانے اور ان کے مطابق اصلاحات کا اظہار کرتے ہیں.

# 1

سب سے پہلے، جڑ کا جائزہ لیں. ای میل کے پیغامات کو بھیجنے کے لئے استعمال کیا جاتا پلیٹ فارم کی طرف سے بہتر بنانے کے طور پر مارکیٹنگ کے ای میلز وصول کنندگان کے سپیم فولڈر میں ختم کردی جا سکتی ہیں. ای میل سروس فراہم کرنے والے (ای ایس پی) کو اپنانے پر غور کرنے کے لۓ، مارکیٹرز جو کسی بھی سروس کو نامزد نہیں کیے جاتے ہیں، آؤٹ لک کے حل کے ذریعے ای میلز بھیجنے کی بجائے. زیادہ تر معروف ای ایس پی کو ممکنہ طور پر نجات میں اضافے کے علاوہ میلنگ کی فہرست کے انتظام کو آسان بناتا ہے.

# 2

دوسرا، وقت اہم ہے. یہ سفارش کی جاتی ہے کہ آن لائن مارکیٹرز صبح کے گھنٹوں میں ای میل بھیجنے سے باز رہیں. یہ اس بات کی ضمانت نہیں دیتا کہ ایک ای میل صبح کو بھیجنے کے لۓ ایک وصول کنندہ کے ان باکس کو اوپر کرے گا. اس کے بجائے، اس طرح کے ای میلز غیر اخلاقی ہوسکتے ہیں کیونکہ ممکنہ کسٹمر نے صبح کے گھنٹوں کے ذریعے بہت سے ای میل موجود تھے. مارکیٹنگ ای میل بھیجنے کا سب سے مؤثر شام میں ہوتا ہے جب وصول کنندگان کو دیکھا جائے گا جب وصول کنندہ اپنے میل باکس کو دوسری یا تیسرے وقت کھولتا ہے.

# 3

تیسری، ایک لچکدار زیادہ سے زیادہ تعدد اہم ہے. ایک زبردستی ای میل شیڈول اصل وقت کے وصول کنندگان میں سے خطرناک ہوسکتا ہے، اور ممکنہ گاہکوں کو لچکدار شیڈولز موجود ہیں..اس طرح اس طرح کے لوگوں کے مخصوص گروپ میں واضح ای میل بھیجنے کے لئے وقت مقرر کرنے کے لئے مشورہ نہیں دیا جاتا ہے. بلکہ، زیادہ سے زیادہ فوائد کے لئے ایک لچکدار شیڈول ملا.

# 4

اگلا، کسٹمروں کو بھیجنے والے ای میلز کی خصوصیات کو بہتر بنانے کے لۓ وصول کنندگان کی طرف سے نظر انداز کرنے سے بچنے کے لۓ. مثال کے طور پر، آن لائن مارکیٹرز کو وصول کنندگان کو جذباتی سر کے ساتھ ای میلز نہیں بھیجنا چاہئے. اس کے علاوہ، مضامین کے ناموں میں شرکت کے نام سے بچنا چاہئے.

# 5

مارکیٹنگ ای میلز کو ہدف گروپوں کے مطابق تقسیم کیا جانا چاہئے. اس سلسلے میں، آن لائن مارکیٹرز کو ممکنہ / نئے گاہکوں اور وفادار گاہکوں کے درمیان مختلف ہونا ضروری ہے. ای میل بھیجنے کے دوران گروپ میں سے ہر ایک کو ضروریات کی وضاحت کی گئی ہے.

# 6

بھیجا ای میلز کی پڑھنے کی اہلیت میں اضافہ. تمام ای میلز کے تین چوتھائی سے زائد موبائل فونز کے ذریعہ کھولے جاتے ہیں. اس طرح، سپیم ای میلز سے بچنے کے لئے، آن لائن مارکیٹرز کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ تمام آلات بھر میں پیغامات پڑھ سکیں. مثال کے طور پر، تصاویر کو فون پر آسانی سے دیکھا جانا چاہئے.

# 7

سپیم ای میلز کو ختم کرنے کا ایک اور ٹیکنالوجی دیگر مارکیٹنگ کے اوزار جیسے ویب سائٹ اور سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے ساتھ پیغامات ہے. ایک تسلیم شدہ اور تخلیقی زبان کو ای میل سے منسلک تمام مارکیٹنگ پلیٹ فارموں میں استعمال کرنا چاہئے.

# 8

اس طرح کے انداز میں مارکیٹنگ کے ای میلز کو فروخت کرتا ہے. مختصر یا طویل ای میلز بہترین نہیں ہیں. بلکہ، مارکیٹرز کو ان ای میل پیغامات میں سرمایہ کاری کرنا چاہئے جو ان کی مصنوعات کو بیچتے ہیں. مثال کے طور پر، آن لائن مارکیٹرز کو وصول کنندگان کو لازمی معلومات فراہم کرتے ہیں جو کسی پیشکش اور چند الفاظ میں بیان کرتے ہیں.

# 9

آخر میں، انٹرنیٹ مارکیٹرز کو ای میل پروٹوکول پر کام کرنا ہوگا. یہ ایک "مارکیٹنگ مہم" کے لئے خاص طریقے سے بھیجے گئے "ہوشیار" خود کار ای میل کے پیغامات ہیں. قارئین کو اپنی طرف متوجہ کرنے کیلئے نظام کو آنکھیں پکڑنے والے پیغامات بھیجنے کے لئے مقرر کیا جانا چاہئے. ایک بہترین ڈیٹا بیس ایک موثر ای میل پروٹوکول کو برقرار رکھنے کے لئے کلید ہے.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہرین کو ایک مؤثر ای میل مارکیٹنگ پلان بنانے کے لئے ایک گائیڈ کا پتہ چلتا ہے
Reply