Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہرین کی وضاحت کرتا ہے کہ سپیم سے کیسے بٹوے پیدا ہوئے تھے

1 answers:

مائیکل براؤن، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ڈیجیٹل سروسز نے اس مضمون کو مسدود کیا ہے جو سپیم اصل کے بارے میں کچھ زبردست حقائق ہیں.

پہلا سپیم پیغام 1994 میں بھیجا گیا تھا. اس وقت، لارننس کینٹر اور مارگریٹ سیگل نے ایک پروگرام لکھا جس نے اپنی کمپنی کے گرین کارڈ لاٹری کاغذی خدمات کے لئے اشتہار شائع کیا. انہوں نے یہ پیغام تمام Usenet نیوز گروپ کے ممبروں کو بھیجا، اور اس کے پیغام کو موصول ہونے والے چھ ہزار سے زائد ارکان موجود تھے.

منفرد پیغام کی وجہ سے پیغام پوسٹ کیا گیا تھا، Usenet صارفین نے نقل نقل نقل کرنے میں ناکام رہے، اور صارفین نے تمام گروپوں میں اسی پیغامات کی کاپیاں دیکھی تھیں. اس وقت، انٹرنیٹ اور آن لائن وسائل کے تجارتی استعمال عام نہیں تھے. اس کے علاوہ، دوسروں کے مقابلے میں Usenet تک رسائی زیادہ مہنگی تھی. بہت سے صارفین نے محسوس کیا کہ تجارتی نظر آنے والا پیغام کچھ بھی نہیں تھا. انہوں نے نہ صرف اپنا وقت اٹھایا بلکہ صارفین کو بہت پیسہ خرچ کیا تھا.

بعد میں، گرین کارڈ واقعہ نے ہر شخص کو توجہ دی. Arnt Gulbrandsen منسوخ بطور تصور کے تصور کو تیار کیا، جس کے بعد بعد میں سپیم پیغامات کے پیغامات کے مقابلے میں کیا گیا تھا. اس کے بعد، یہ توثیق کے لئے اصل مرسل کو آگے بڑھا دیا گیا تھا. کینٹر اور سیگل نے دوبارہ بار بار عمل دوبارہ کیا. صارف سپیم کو یکجا نہیں کرسکتے تھے اور Usenet سرور میں پیغامات کو منسوخ کرنے میں ناکام رہے..اینٹی سپیم کے اقدامات بھی لیا گیا تھا، لیکن سب بیکار ہیں.

یہ صرف تجارتی سپیم اور Usenet سپیم کا آغاز تھا. اپریل 1994 سے پہلے، صدیق اریکک نے کئی پیغامات کا جواب دیا کہ اس نے ارمینی نسل پرستی سے انکار کر دیا ہے. ظاہر ہے، یہ ایک دانشورانہ فیصلے نہیں تھا، اور پوری طرح تبدیلیاں کرنے کی ضرورت تھی.

Usenet سپیم کے ابتدائی شکل وہ پیغامات تھے جو انٹرنیٹ پر بہت سے صارفین کو بھیجا جا رہا تھا. دوسری جانب، Cancelbots اسی طرح کے پیغامات پر کام کیا اور ان کے ذریعہ کی توثیق کرنے کی کوشش کی. بالآخر، ایک وقت آیا جب Usenetters جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے اس مسئلہ کا حل پایا. روسی سائنسدان اینڈریو مارکوف نے 1 913 میں بوٹ کا اہتمام کیا اور فلٹر پیدا کرنے کے لئے مختلف صفحات کا استعمال کیا.

اس نے سپیمرز کو کبھی بھی سمجھ نہیں لیا کہ ہر پیغام کے اختتام پر بے ترتیب جنک شامل کرکے منسوخ بکس سٹڈڈ ہوئیں. اس وقت، سپیمرز نے یوزینی کو مختلف ای میلز میں منتقل کر دیا، اس بات کا یقین ہے کہ وہ تمام یورپی اور امریکی ای میل کی شناخت پر حملہ کر رہے تھے. زیادہ سے زیادہ لوگ خود کو سپیم کی فطرت سے نکالنے کے لئے وقف کرتے ہیں اور آن لائن اسپیمرز سے لڑنے کی کوشش کرتے ہیں. انٹرنیٹ پر ہیکرز کے رویے کی تحقیقات کے مقصد سے غیر انسانی اکاؤنٹس پیدا کیے گئے تھے. نئی ٹیکنالوجییں تیار کی گئیں، اور مختلف اسپیمرز ان کے سرورز کے ساتھ تباہ ہوگئیں. دوسری طرف، اسپیمرز نے اس مسئلے کو حل کیا اور اس سے کہیں زیادہ بہتر ٹیکنالوجی تیار کی. انہوں نے Google Analytics کے فلٹرز کے خلاف بھی طریقوں کو تیار کیا.

سپیمرز کے لئے، بیئیسین نے پیغامات کو صارفین کو قائل کرنے کے لئے بنائے ہیں کہ وہ جائز اور قابل اعتماد ہیں. غیر متعلقہ لفظوں کی لمبی اور مختصر تاریں پیدا کی گئی تھیں، اور یہ ٹیکنالوجی معمول بن گئی اور کسی وقت بھی زیادہ نہیں ہوئی.

2010 میں، ایمیزون نے ای بک بک آن لائن سٹور متعارف کرایا، اور اس کے سرور کو بہت سی اسپیمرز سے سیلاب کیا گیا. اب تک، بڑی تعداد میں سپیمرز اور ہیکرز آن لائن سے نمٹنے کے لئے بہت سے تراکیب متعارف کرایا گیا ہے.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہرین کی وضاحت کرتا ہے کہ سپیم سے کیسے بٹوے پیدا ہوئے تھے
Reply