Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: گوگل تجزیہ ریفرل سپیم سے بچنے کیوں نہیں

1 answers:

نیک چاککوفسک، سیمالٹ سینئر کسٹمر کامیابی مینیجر، یاد دلاتا ہے کہ اعداد و شمار سب سے زیادہ انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی مہمات کی ذات ہے. زیادہ سے زیادہ ویب سائٹ مالکان اور آپریٹرز موثر ڈیٹا ہینڈلنگ کی مہارت پر منحصر ہیں. گوگل کے تجزیات سپیم جعلی ٹریفک اور ویب دورے میں لاتا ہے، غلط ٹریفک پر غلط معلومات. لوگوں کو ان کے Google Analytics میٹرکس سے ریفرل سپیم کو ہٹانا ضروری ہے. مثال کے طور پر، آپ ڈوڈرنز جیسے ڈارودار یا آئیووی وےٹیٹی سے کئی ویب دورے حاصل کرسکتے ہیں.

Google Analytics سپیم

Google Analytics میں سپیم کسی بھی ویب دورے پر شامل ہوتا ہے جو آپ کو دوسرے ڈومینز سے اپنی ویب سائٹ پر آتی ہے. کچھ معاملات میں، آپ کے پاس بیک لنکس رکھنے والے کچھ سائٹس جعلی ٹریفک کا باعث بن سکتی ہیں. ریفریجریشن سپیم مندرجہ ذیل دو اقسام میں سے ہوسکتا ہے:

  • گھوسٹ حوالہ جات: کچھ ڈومینز اور ویب سائٹس آپ کے Google Analytics کے UAID تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں. وہ اپنے GA پینل کے صفحہ دوروں کو ریکارڈ کرتے ہیں. تاہم، وہ آپ کی ویب سائٹ ڈیش بورڈ کے ویب دورے کے طور پر عکاس نہیں کرتے ہیں. وہ آپ کے GA اکاؤنٹ پر ماضی کے دورے کے طور پر ظاہر ہوتے ہیں.
  • سپیم بٹس: بعض صورتوں میں، غیر انسانی زائرین اپنی ویب سائٹ پر روابط پر کلک کر سکتے ہیں. اصل میں، یہ جائز ویب دورہ نہیں ہیں.
  • گوگل تجزیہ سپیم کے پیچھے

    سپام حملوں میں بہت سے ارادے شامل ہیں. زیادہ تر سیاہ ٹوپی SEO کی تکنیکوں کی طرح، سپیم ایک طریقہ ہے جو ان کے ہدف کو حاصل کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ قواعد و ضوابط کی خلاف ورزی کرتا ہے. نقصان دہ افراد ان سپیم حملوں کا شکار ہوسکتے ہیں. وجوہات کی بناء پر ویب دورہ جات:

    • میلویئر کو چلانا. روایتی انٹرنیٹ پر دھوکہ دہی کے حملوں کی طرح، افراد اپنی مسابقتی ویب سائٹ پر میلویئر کی معلومات رکھتی ہیں. وہ کچھ جرائم جیسے کریڈٹ کارڈ چوری کے طور پر انجام دیتے ہیں یا لاگ ان کی اسناد بھی چوری کرسکتے ہیں. Keyloggers مالی معلومات کو چوری کی طرح جرائم کی سہولت فراہم کرسکتے ہیں.
    • حوالہ مند زائرین. بعض معاملات میں، ان حملوں پر لوگوں کو دوسری ویب سائٹس کا حوالہ دیتے ہوئے نشانہ بنایا گیا ہے. وہ سیاہ ٹوپی SEO اداروں سے تعلق رکھنے والے ہیں جو مختصر مدت میں فوری درجہ بندی کے نتائج کا وعدہ کرتے ہیں. وہ آپ کے سائٹس یا صفحے کے دورے کو ملازمت دیتے ہیں، لیکن فروخت میں تبدیل نہیں ہوتے ہیں.
    • ایک مصنوعات کی فروخت. گوگل تجزیہ کردہ سپیم دوروں کی اکثریت کمپنیوں کو کچھ فروخت کرنے کی کوشش کر رہی ہے. دنیا بھر میں لاکھوں گاہکوں کو حاصل کرکے، وہ امید کرتے ہیں کہ ایک شخص فروخت میں بدل جائے گا. آخر میں، وہ آپ کی ٹریفک کی معلومات کو خراب کرتے ہیں جب وہ خریدنے کی کوشش کررہے ہیں.
    • گوگل تجزیہ سپیم کو کیوں ٹھیک اور کیسے حل کرنا ہے

      سپیم ویب دورہ ویب سائٹس کو ان کی میٹریٹس انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں ان لائن لائن نہیں حاصل کرنے سے گریز کرتے ہیں. زیادہ تر معاملات میں، وہ ایسی معلومات لاتے ہیں جو آپ کے کاروبار آن لائن کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں اس سے متعلق نہیں ہے. زیادہ تر لوگوں کے لئے، Google Analytics کے منتظم ٹیب میں سپیم فلٹرز کو لاگو کرنے میں سب سے زیادہ سپیم حملوں کا حل مل سکتا ہے. مثال کے طور پر، ڈارودار جیسے سپوم ڈومین 403 غلطی حاصل کر سکتا ہے جس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنی ویب سائٹ دیکھنے کا اختیار نہیں ہے. یہ سپیم فلٹر اپنی سائٹ کو سپیم سے مفت بنا دیتا ہے. کچھ صورتوں میں، لوگ ڈومین کی جڑ پر کوڈ یا htaccess فائل چھوڑ دیتے ہیں. یہ فائلیں ویب کرالروں کو سپیم ڈومینز کی طرح روک سکتی ہیں.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہر: گوگل تجزیہ ریفرل سپیم سے بچنے کیوں نہیں
Reply