Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: گوگل کی تلاش الورتھمھم لوگوں کو سپیم کرنے کے لئے مجبور کیا جا سکتا ہے

1 answers:

ہر SEO ماہر، پبلیشر، یا مواد کے مصنف کو معلوم ہے کہ لنک عمارت ایک اہم عوامل میں سے ایک ہے جس پر سائٹ کی درجہ بندی پر تلاش انجن نتیجہ کے صفحات پر اثر انداز ہوتا ہے. SEO ضرور لنکس کی ضرورت ہوتی ہے، اور SEO کے ساتھ معاملہ کرنے والوں کو بھی ان کی ضرورت ہے.

لیکن تلاش کے انجن، خاص طور پر گوگل، لگتا ہے کہ سب سے زیادہ لنکس کی ضرورت ہے اور یہ اچھا سے زیادہ نقصان پہنچا ہے. گوگل کی درجہ بندی کے سائٹس کے لئے ایک مربوط میٹرک کے طور پر الگورتھم استعمال کے لنکس کا استعمال. اس نے مختلف فورموں میں لنک کی تعمیر کا موضوع بنا دیا ہے. مصنفین، بلاگرز اور پبلشر ہمیشہ لنکس حاصل کرنے کے نئے طریقے تلاش کر رہے ہیں تاکہ اس بات کا یقین کرنے کے لۓ کہ ان کے مواد اپنے ناظرین تک پہنچنے کا بہتر موقع بنیں.

مائیکل براؤن، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، وضاحت کرتا ہے کہ جب درجہ بندی کی سائٹوں کے سلسلے میں لنکس پر وزن پچھلے حصے میں مزید اہم درجہ بندی کی میٹریکس کو دھکا دیتا ہے. اب یہ واضح ہے کہ گوگل کے معیار کے مواد، سائٹ کے اتھارٹی، اور اثر و رسوخ پر زور دیتا ہے جو سائٹ کی درجہ بندی کے اہم محاصرے کا دعوی کرتی ہے. اس کی تلاش الگورتھم تقریبا مکمل طور پر روابط کے حق میں ان پہلوؤں کو نظر انداز کرتے ہیں.

اس کے نتیجے میں، لنک بلڈرز کو باضابطہ اور مستند مواد کی تخلیق کرنے میں کوششوں کی سرمایہ کاری کرنے کی بجائے لنکس کے لئے لنٹنگ کے لئے سکیٹنگ کر رہے ہیں..

اس صنعت کی غلطی سے صارفین کو سب سے زیادہ نقصان پہنچا ہے. مفید مواد حاصل کرنے کے بجائے وہ سائٹس سے توقع کریں گے کہ تلاش کے انجن کے نتائج کے پہلے صفحے پر درجہ بندی کریں، وہ جو کچھ حاصل کرتے ہیں وہ غیر مستحکم مواد ہے جو صرف اعلی درجے کے لۓ لنکس کا استعمال کرتے ہوئے جوڑی جاتی ہے.

یہ سنجیدگی سے ہے کہ لنکس پر گوگل کے بہت زیادہ زور نے اس خیال کی ترقی کو فروغ دیا ہے کہ ویب پر جو بھی کچھ دستیاب ہے وہ خالق کی طرف سے جوڑی جا سکتا ہے. یہ یہ ذہنیت ہے کہ ممکنہ طور پر زیادہ لوگوں نے امیدوں میں لنکس کو غیرمعموم کرنے کے لۓ زیادہ سے زیادہ لوگوں کو برداشت کیا ہے کہ ان کا مواد اعلی درجے کی جائے.

اگر تلاش کے انجن الگورتھم کو ترقی کرتے وقت تلاش کے انجن لنکس پر کم وزن ڈالتے ہیں تو، ہر مواد تخلیق کنندہ نامیاتی SEO کی بنیادیات پر رہیں گے. وہ اپنی سائٹس کو ڈیزائن کرنے اور ان کے مواد کو بہترین معیار پر تخلیق کرنے کے بارے میں زیادہ فکر مند ہوں گے تاکہ گاہکوں کو ان سائٹس پر تلاش کیا جا رہا ہے. اس سے صارفین کو اس طرح کے سائٹس پر زیادہ اعتماد مل جائے گا. بے شک کسی بھی لنک کی عمارت کے بارے میں نہیں بھولنا چاہتی. لیکن سب سے بنیادی SEO کے پہلوؤں کی دیکھ بھال کے بعد، سائٹ پر معیار کے لنکس کو اپنی طرف متوجہ کرنے سے کہیں زیادہ آسان نہیں ہوگا. دوسرے الفاظ میں، اس سائٹ کو پسند کیا جائے گا کیونکہ یہ بہت قابل ہے.

جیسا کہ اب کھڑا ہے، گوگل کو سائٹس کو لوگوں کو ان کی طرح مجبور کرنے کے لئے روابط استعمال کرنے کی اجازت دی جاتی ہے. افسوس سے، بڑے سائٹس یہاں تک کہ یہ ناقابل قبول چیز کر رہے ہیں، اور ایک کو چھوڑ دیا گیا ہے کہ گوگل کیوں ان سے دور نہيں رہ سکا.

اگر سپیم لنکس کا مسئلہ ایک حل تلاش کرنا ہے تو، Google اس کے مرکز پر ہوگا. اس کے درجہ بندی کے الگورتھم میں لنکس کو بہت زیادہ وزن دینا بند کرنا اور آن لائن مواد کے سب سے اہم عوامل پر توجہ مرکوز کرنا ہے: انفرادیت، افادیت، اثر و رسوخ، اور اختیار. تلاش کے انجن کو کھیل کی سطح کی سطح بنانا ہے - سائٹس کی اجازت دیتا ہے کہ ان کے مواد کے معیار پر مبنی مقابلہ ہو اور صارفین کی ضروریات کو پورا کیا جائے. جب تک ایسا ہوتا ہے تو، زیادہ تر لوگ یہ خیال تیار کریں گے کہ لنک سرٹیفکیٹ کے بادشاہ ہیں اور یہ صرف ویب پر ہی بیکار مواد کی مقدار میں اضافہ کرے گی.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہر: گوگل کی تلاش الورتھمھم لوگوں کو سپیم کرنے کے لئے مجبور کیا جا سکتا ہے
Reply