Back to Question Center
0

Semalt ماہر: سائبر Fraudsters پر وکٹ گر کرنا چاہتے ہیں؟ - ؛ کبھی کبھی یہ آرٹیکل پڑھیں!

1 answers:

وقت کی منظوری کے ساتھ، انٹرنیٹ نے ہماری زندگی آسان بنا دی ہے. سب کچھ اب ہےدستیاب آن لائن، اور ہم خود کو بڑی تعداد میں مصنوعات اور خدمات تک رسائی حاصل کرنے سے روک نہیں سکتے. اسی وقت، یہ سچ ہے کہآن لائن اسکینڈس کی تعداد اور دھوکہ دہی کی سرگرمیوں میں اضافہ ہوا ہے - payroll tracking software.

راس بربر، کسٹمر کامیابی مینیجر Semalt اس بات کا ذکر کیا گیا ہے کہ ایسی صورت حال میں، آپ کو مندرجہ ذیل چیزوں کو ذہن میں رکھنے کے بغیر آپ کو آن لائن محفوظ رہنا ممکن نہیں ہوسکتا ہے:

شناخت چوری

شناخت چوری بھی "شناخت فراڈ" کے طور پر بھیجا جاتا ہے. یہ ایک جرم ہے جس میںایک ہیکر سوشل میڈیا ویب سائٹس یا ای میلز کا استعمال کرتے ہوئے اپنی ذاتی معلومات حاصل کرنے کی کوشش کرتا ہے. وہ آپ کے سوشل سیکورٹی نمبر، کریڈٹ تک رسائی حاصل کرسکتا ہےکارڈ کی تفصیلات، اور ڈرائیور کے لائسنس نمبر. ایک بار جب وہ آپ کی معلومات حاصل کرتی ہے، تو اسے غیر قانونی طور پر کچھ خریدنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے، اور آپ بھیاپنے جیب سے رقم ادا کرنا ہوگا. لہذا آپ کو اپنے آپ کو اس طرح کے چالوں سے روکنا ہوگا اور آپ کو حساس نہیں ہونا چاہئےانٹرنیٹ پر کسی کے ساتھ معلومات. اگر آپ نامعلوم ای میلز، فون کالز کا جواب نہیں دیتے تو ہیکرز یا اسکیمرز کی نشاندہی کرنا ممکن ہےیا پیغامات. یہ بھی اہم ہے کہ آپ کسی بھی نامعلوم شخص کے ساتھ آپ کے بینک کی تفصیلات کا اشتراک نہیں کرتے ہیں..

ایڈوانس فیس فیس

ایک پیشگی فیس دھوکہ دہی کے سب سے زیادہ عام قسم میں سے ایک ہے. یہ عام طور پرچھوٹے ادارے کی ادائیگی کے بدلے میں متاثرین کو بڑے پیمانے پر رقم کی ایک بڑی حصہ کا وعدہ کرنا شامل ہے. لوگ آسانی سے پھنس گئے ہیںہیکر کے طور پر وہ مختصر وقت میں کچھ کمانا چاہتے ہیں. اگر آپ ادائیگی کرتے ہیں، توقع ہے کہ ہیکر آپ کے ساتھ غائب ہو جائے گاپیسے، اور آپ ان سے کبھی جواب نہیں ملے گا. یہ دھوکہ دہی عام طور پر ای میل کے ذریعے ایک شخص سے رابطہ کرنے والے ہیکر کے ساتھ شروع ہوتا ہے، سوشل میڈیاویب سائٹ یا WhatsApp. اگر کوئی آپ کو ادائیگی کرنے کے لئے آپ سے پوچھ رہا ہے تو، آپ کو اس طرح کے چالوں سے کبھی بھی پھنسے نہیں ہونا چاہئے جیسا کہ وہ ہیکر ہونا چاہئے.قابل اعتماد کمپنیوں اور بیچنے والے کو کبھی بھی اپنے گاہکوں سے پہلے سے کچھ کچھ ادا نہیں کرنا پڑتا ہے.

کریڈٹ کارڈ دھوکہ

امریکہ اور کینیڈا میں لوگ کریڈٹ کارڈ کے شکار ہیںدھوکہ / فشنگ اس طرح کے دھوکہ دہی میں عام طور پر ادائیگی کارڈ جیسے ڈیبٹ کارڈ یا کریڈٹ کارڈ کے ذریعہ ٹرانزیکشن کا ذریعہ شامل ہوتا ہے. ہیکرز پوچھ سکتے ہیںآپ کو ای میل یا ویب سائٹ کی لنکس کے ذریعہ اپنے کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات کا اشتراک کرنا ہے. یہ ضروری ہے کہ آپ اپنی معلومات کو محفوظ رکھیں اور اس کا اشتراک نہ کریںانٹرنیٹ پر تیسری پارٹی کے ساتھ. اگرچہ کریڈٹ کارڈ کے دھوکہ دہی کے واقعات صرف چند فیصد تک محدود ہیں، اس کے نتیجے میں بہت بڑا نتیجہ ہوسکتا ہےدھوکہ دہی کے طور پر مالی نقصان لین دین کی واپسی نہیں کی جا سکتی. حالیہ مہینوں میں، بیس فیصد سے زائد امریکیوں نے بھاری کھو دیا ہےکریڈٹ کارڈ فراڈ کی وجہ سے رقم. اس قسم کے سکیم کی وجہ سے برطانیہ میں لوگوں نے پچھلے سال 500 ملین ڈالر سے زائد کھو دیا.

اگر آپ نے اپنا کارڈ کھو دیا ہے یا اسے چوری کر دیا گیا ہے، تو آپ کو قریبی مشورہ دینا ہوگابینک کی شاخ کو روکنے کے لۓ. اس امکانات ہیں کہ ہیکرز آپ کے کریڈٹ کارڈ کو غیر معمولی کچھ تبدیل کرنے کیلئے استعمال کریں گے.

November 28, 2017