Back to Question Center
0

سیمالٹ ماہر: صارفین کو مواد کی ضرورت ہے، اشتہارات نہیں!

1 answers:

جب یہ ویب سائٹ کی اصلاح کے لۓ آتا ہے، تو آپ کو صارف کے تجربے کو اکاؤنٹ میں لینا چاہئے اور غیر متعلقہ مواد اور جعلی اشتھارات کی چالوں پر منحصر نہیں ہے. یہاں تک کہ جب آپ کی ویب سائٹ خوبصورت اور پیشہ ورانہ طور پر ڈیزائن کیا گیا ہے، توقع ہے کہ آپ جعلی ٹریفک اور ریفریجریٹر سپیم کی وجہ سے مطلوبہ نتائج نہیں ملیں گے.

ماہر سیمالٹ ، اولیور کنگ، یہ بتاتا ہے کہ بڑی وجہ سے کئی ویب سائٹس تلاش انجن کے نتیجے میں بلاک کیے گئے ہیں، اس کے نتیجے میں غریب مصنوعات کے تعیناتی کلپس ہیں. اس کے علاوہ، غیر متعلقہ سائڈبار اشتھارات ہمیشہ آپ کی سائٹ سے زائرین کو دھکا دیتے ہیں. انٹریز نے ایک مارچ کو مارچ 2013 میں دوبارہ سروے کیا تھا، جس میں دس افراد میں سے 9 نے دعوی کیا کہ وہ انٹرنیٹ پر پریشان کن اور بیوکوف اشتھارات کا سامنا کرتے ہیں.

ذریعہ انکشاف کیا گیا ہے کہ ویب سائڈبارز اور ای میل کے مواد پر اشتھارات انٹرنیٹ پر سب سے زیادہ پریشان کن اشتھاراتی جگہ کے اختیارات میں سے ایک تھے. بہت سے جواب دہندگان نے پرنٹ فضول ای میلز کو سوشل میڈیا اشتھارات میں مقابلے میں دیکھا، اور انٹسائٹس ون سروے نے تجویز کی کہ 60 فیصد جواب دہندگان نے سروس اور مصنوعات کے لئے عجیب اشتھارات کی طرف سے جلدی ہونے کا اعتراف کیا ہے جو کبھی نہیں دیکھنا چاہتے ہیں. تیس فیصد سے زائد لوگوں نے کہا کہ انہوں نے ویب سائٹس اور غیر متعلقہ مواد کو چھوڑ دیا ہے، اور دس فیصد مکمل طور پر اشتہاری مصنوعات کا استعمال کرتے ہوئے روکا. یہ سب کچھ ہوا کیونکہ پروموشنل کاپیاں اور پریشان کن اشتہارات نے انہیں برا محسوس کیا.

آپ کو یہ محسوس کرنا چاہیے کہ دس فیصد اشتہارات کی تشہیر شدہ مصنوعات کا استعمال بند کر دیا گیا ہے اگر پروموشنل کاپیاں انٹرنیٹ پر گھومنے لگیں. برینڈز اس حقیقت سے واقف ہیں کہ انہیں ورلڈ وائڈ ویب استعمال کرنے کے لۓ ان کی نچلے لائن میں اضافہ کرنا ہوگا. اور ان کی ویب سائٹ کے تبادلوں کو بہتر بنانے کے لئے. اگر وہ بہت سے ویب سائٹس اور جعلی ٹریفک کے ساتھ انٹرنیٹ کو آباد کرتے ہیں، تو وہ اشتہارات کی کثرت سے زیادہ سے زیادہ نقصان کریں گے اور زیادہ تر پروموشنل مواد اپنے برانڈز کی ساکھ کو برباد کر دے گی. معلوماتی اور تعلیمی مواد مارکیٹنگ اور مرضی کے مطابق مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے درمیان.

انہیں یہ نہیں بھولنا چاہئے کہ سب سے بہتر اور سب سے زیادہ مؤثر برانڈز بھی اپنے اشتھارات کو ہر جگہ مصنوعات اور خدمات کے لئے انٹرنیٹ پر نہیں رکھ سکتے، اور صارفین کو اپنے سامان خریدنے کے لئے قائل کرنے پر قائل کریں. سالوں کے لئے، مواد کی مارکیٹنگ نے کمپنیوں اور برانڈز کو ویب مارکیٹنگ کے نقصان دہ اثرات کو کم کرنے میں مدد کی ہے. تمام برانڈز صارفین کو طاقتور حکمت عملی، SEO دوستانہ مواد اور بلاگ خطوط لکھتے ہیں اور شائع کرتے ہیں، اور صارفین کو اپنی مصنوعات اور خدمات کی طرف متوجہ کرنے کے لئے سفید ٹوپی SEO کی حکمت عملی استعمال کرتے ہیں. اس طرح، وہ ان جگہوں کو ہر جگہ بے ترتیب طور پر رکھنے کی ضرورت نہیں پڑے گی کیونکہ یہ نامیاتی عمل ہے جس میں فروخت میں اضافے میں مدد ملے گی. یہ برانڈ اور ان کے گاہکوں کے درمیان تعلقات بہت زیادہ حد تک مضبوط بنائے گی.

برانڈز اس پروسیسنگ کے ساتھ مطلوب نتائج حاصل کریں گے، اور سب سے بہتر پورٹیف یہ ہے کہ یہ ایک مسلسل عمل ہے. اس طرح، وہ اپنے نئے اور موجودہ گاہکوں کے ساتھ ایک طاقتور اور طویل مدتی تعلقات تیار کرسکتے ہیں. مارکیٹرز جو مواد تخلیق اور ادا شدہ اشتھارات کے درمیان اپنے بجٹ کو تقسیم کرنے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں وہ نامیاتی طریقہ کار کے لئے زیادہ وقت اور پیسہ مختص کرنا پڑے گی، اس کے ساتھ ساتھ تحریری مضامین خود بخود بڑی تعداد میں صارفین کو مشغول کریں گے. یہاں تک کہ مفید اور معلوماتی اشتہارات بھی فوری نتائج نہیں ملیں گے لیکن آپ کے گاہکوں کے دماغ پر منفی اثرات چھوڑ دیں گے. لہذا، آپ کو طریقوں پر توجہ دینا چاہئے جو طویل مدت کے نتائج کو یقینی بنانے اور اشتھارات کو قطع نظر سے قطع نظر رکھیں.

November 29, 2017
سیمالٹ ماہر: صارفین کو مواد کی ضرورت ہے، اشتہارات نہیں!
Reply