Back to Question Center
0

سیمالٹ: میں کیسے جان سکتا ہوں کہ میرا کمپیوٹر ایک بوٹنی زومبی ہے؟

1 answers:

وائرس، سپائیویئر، کیڑے، ایڈویئر، کلیگلوگرس، جڑ کٹس، ٹورجنس، بوٹینٹس اور بیکڈورز کی ایک بڑی تعداد موجود ہیں جو روزانہ کی بنیاد پر صارف کے آلات پر حملہ کرتے ہیں. اگرچہ ان میں سے اکثر اینٹیوائرس اور اینٹی میلویئر پروگراموں کا استعمال کرتے ہوئے تباہ ہوسکتے ہیں، لیکن کچھ بہت خطرناک ہیں، اور یہ ہمارے کمپیوٹر سے ان کے کمپیوٹروں کی حفاظت کے لئے مشکل ہوسکتا ہے. جیسن اڈر، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، تمام انٹرنیٹ صارفین کو خبردار کرتا ہے جو بوٹنیٹس اور rootkits جیسے میلویئر سب سے خطرناک شکل ہیں، اور یہ ہمارے لئے پوری طرح سے ان کی آمد سے بچنے کے لئے تقریبا ناممکن ہے. بدسلوکی پروگراموں اور انٹرنیٹ بینڈیوں کی اجازتوں کی فہرست تکمیل سے کہیں زیادہ ہے. ہر ویب ماسٹر اور سوشل میڈیا صارف نے botnet زومبی اور کمپیوٹر وائرس کا ایک ہی راستہ یا دوسرا شکار کیا ہے.

botnets کا تعارف

بوٹنیٹس انٹرنیٹ پر چھوٹے روبوٹ ہیں جو باہر کے اپنے کمپیوٹر سسٹم کو کنٹرول کرنے کے لئے ہیکرز اور سپیمرز جیسے باہر کی اجازت دیتا ہے. بوٹینٹس ہزاروں سے زائد آلات کے نیٹ ورک ہیں جو میلویئر سے متاثر ہوتی ہیں. ان آلات کو ایک خاص سرور کے ذریعہ ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں اور ہر روز نئی آلات کی ایک بڑی تعداد کو کنٹرول کرنے کا مقصد ہے. ان کا مقصد آپ کے ڈیٹا کو چوری کرنا ہے، آپ کے آلے کو ہجرت کرنا اور انٹرنیٹ پر آپ کی ادائیگی کی معلومات کا کنٹرول کرنا ہے. cybercriminals کا ایک گروپ یہ کام انجام دیتا ہے اور بوٹ ماسٹر بلایا جاتا ہے. وہ آپ کے آلات کے بغیر اپنے علم کے اپنے اپنے منسلک کمپیوٹرز کے ذریعہ پر حملہ کرتے ہیں اور اپنے آلات کو ایک نیٹ ورک کے نیٹ ورک سے منسلک ہوتے ہیں. بعد میں، اس نیٹ ورک کو بڑی تعداد میں غیر فعال سرگرمیوں کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے..ہیکرس اور سپیمر انٹرنیٹ پر اپنے مختلف کاموں کو پورا کرنے کے لئے مختلف قسم کے بوٹینٹس استعمال کرتے ہیں. ان کا بنیادی مقصد آپ کے نظام کے بارے میں سب کچھ جاننا ہے، لیکن وہ آپ کے پیسے کو ایک بینک سے دوسرے سے منتقل کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں.

پی سی ایک زومبی کمپیوٹر بن گیا

اگر آپ کا آلہ آپ کے کنٹرول سے باہر ہے اور کسی اور کے ہدایات کے ساتھ کام کرتا ہے تو اس کے امکانات موجود ہیں کہ ایک بوٹنی زومبی نے آپ کے کمپیوٹر پر حملہ کیا ہے. آپ کے آلہ کو متاثر ہونے والے طریقوں میں سے ایک بدسلوکی سافٹ ویئر کی تنصیب ہے. اگر آپ نے حال ہی میں اینٹیوائرس سافٹ ویئر کو ڈاؤن لوڈ کرنے اور انسٹال کیا ہے تو، آپ کو اس کے ذریعہ سے تھوڑا سا تحقیق کرنا چاہئے. اگر آپ کسی جائز سائٹ یا ایک عجیب پلیٹ فارم سے ڈاؤن لوڈ کریں تو آپ کو یہ اندازہ کرنے کی کوشش کرنی چاہئے. آپ کو اس کے ذریعہ جاننے کے بغیر کسی بھی پروگرام یا کھیل کو کبھی نہیں ڈاؤن لوڈ کرنا چاہئے. فائلوں اور پروگراموں کو جو آپ ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اس کی تصدیق کرنا بھی اہم ہے. ان لنکس پر کلک کرنے سے بچیں جو ای میلز میں آپ کو بھیجی جاتی ہیں. پلس، آپ کو کبھی بھی ای میلز کے متاثرہ منسلکات کو نہیں کھولنا چاہئے اور مشکوک اور نامعلوم وائی فائی کے نیٹ ورک سے رابطہ نہیں ہونا چاہئے.

ٹروجن بوٹنی کوڈ اکثر ای میل منسلکات میں پوشیدہ ہیں. اگر آپ ایسی ایسی ای میل وصول کرتے ہیں کہ آپ ایکسل فائل، ایک لفظ دستاویز یا جے پی پی فائل کھولنے کے بارے میں ہیں، تو آپ اسے اچھی طرح سے تحقیق کرنا چاہئے. اس کے بجائے، آپ کو صرف یہ ای میل حذف کرنا چاہئے اور اپنے کمپیوٹر سسٹم کو جلد از جلد اسکین کریں.

آپ کے آلے میں بوٹنی انفیکشنز کا پتہ لگانے

اگر آپ کے کمپیوٹر کو سست ہو جاتا ہے یا آپ کو ایک دن میں دو بار ایک یا دو بار جواب دینے میں رک جاتا ہے تو آپ بوٹنی انفیکشنز کا پتہ لگ سکتے ہیں. اگر آپ کا نیٹ ورک اور انٹرنیٹ کنکشن سست ہو تو آپ کا آلہ خطرے میں ہوسکتا ہے. اگر آپ کے کمپیوٹر نے ایک خاص فائل یا ویب سائٹ نہیں کھولی ہے، یہاں تک کہ جب آپ نے اسے دو بار یا پھر دوبارہ شروع کیا تو، اس کے امکانات ہیں کہ botnet زومبی اس سے متاثر ہوتے ہیں.

November 29, 2017
سیمالٹ: میں کیسے جان سکتا ہوں کہ میرا کمپیوٹر ایک بوٹنی زومبی ہے؟
Reply