Back to Question Center
0

سیمالٹ: انسداد سپیم قانون کی مثال ہے جو آپ کو 10 کروڑ ڈالر کینیڈا میں لاگت کر سکتی ہے

1 answers:

کینیڈا نے 2014 میں کینیڈا کے دن انسداد سپیم قانون سازی کو نافذ کیا. کاروباری مالکان اب قانون کے تعمیل نہیں کرنے کے لئے $ 10 ملین ڈالر جرمانہ کردیئے گئے ہیں. انفرادی سپیم بھیجنے والوں کے لئے، فیس $ 1 ملین پر ہے.

قانون سازی نے 2010 میں قانون منظور کیا، اور یہ 2014 تک نہیں تھا کہ وہ اس پر اثر ڈالیں. قانون نے تمام کاروباری مالکان کو جولائی 2017 تک تین سال کی منتقلی کا دورہ کیا. یہ تمام آن لائن مارکیٹرز کے لئے ان کے موجودہ طریقوں کا جائزہ لینے کے لئے کافی عرصہ تھا اور کینیڈا کی حکومت کی طرف سے مقرر نئے ہدایات کے خلاف، یا افراد سے اظہار خیال انہوں نے خدمت کی.

اولیور کنگ، کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، نے نیا قانون ریاستوں اور ان آن لائن مارکیٹنگ کے ان کے اثرات کا ایک خلاصہ تیار کیا ہے.

1. ان لوگوں کو الیکٹرانک پیغامات کبھی بھی نہ بھیجیں جنہوں نے ان سے درخواست کی ہے

اینٹی سپیم قانون سازی کا کہنا ہے کہ کسی بھی حالت میں افراد کو ذاتی طور پر ذاتی ای میل پتے، سیل فون، سوشل میڈیا اکاؤنٹس یا اسمارٹ فونز کو کسی بھی ای میل پیغام کو بھیجنے کے بغیر بھیجنے کے لۓ کوئی پیغام نہیں. جب تک وصول کنندہ کسی کاروباری شراکت داری میں مرسل کے ساتھ نہیں ہے، جب تک کہ تمام رابطے کے اعداد و شمار پر مشتمل ہونا لازمی طور پر ان لوگوں پر مشتمل ہے جس میں شرکت کی جاتی ہے. کمپنیوں کو خود کار طریقے سے میلنگ کی فہرست کی تعمیر سے دور کرنا پڑتا ہے. اگر ای میل کی فہرست کسی تیسری پارٹی کو خریدنے یا حاصل کرنے کے لۓ حل ہوسکتا ہے، تو یہ حل ممکن ہوسکتا ہے کہ ایک شخص اس فہرست میں حاضر ہونے کی انفرادی اجازت نہ دے، اور اگر کمپنی اس بات کو یقینی بنائے کہ رابطہ فعال ہے.

2..پیغام اور اس کے ٹرانسمیشن کا ڈیٹا کسی اور منزل پر تبدیل نہ کریں یا آگے نہ کریں

قانون یہ بتاتا ہے کہ اگر وصول کنندہ اسے تسلیم کرتا ہے تو وہ صرف ای میل پیغام کی منزل کو تبدیل کرسکتا ہے. مطلب یہ ہے کہ ایک مطلب یہ ہے کہ آپ پیغام بھیجنے یا اسے کسی بھی جواب کو سنبھالنے میں کسی تیسری پارٹی (کسی دوسرے شخص کے ذریعہ) شامل نہیں کرسکتے. ایک اور وضاحت یہ ہے کہ یہ فشنگ حملوں، یا ای میل ہیکنگ سے روکنے کا ارادہ رکھتا ہے، جہاں پیغامات خرابی لوگوں کو پیغامات کو ان سے پہلے کہ وہ اپنے مطلوبہ وصول کنندگان تک رسائی حاصل کرسکیں تاکہ ان سے حساس معلومات حاصل کرسکیں.

3. کسی دوسرے شخص کے کمپیوٹر پر کسی بھی کمپیوٹر پروگرام کو ان کے علم کے بغیر انسٹال نہ کریں

اس نے کمپنیوں کو ای میل پیغامات کھولنے پر ان کے ای میل پیغامات کو استعمال کرنے سے روکا تھا جس سے وہ ای میل کھولنے پر ان کے کمپیوٹر پر پروگراموں کو سرایت اور انسٹال کرسکتے ہیں. قانون سازی سپائیویئر، میلویئر یا جائز سافٹ ویئر کے درمیان فرق نہیں کرتا. لہذا، تمام بھیجنے والوں کو ان پیغامات میں وصول کردہ سافٹ ویئر کا مقصد لازمی طور پر وصول کرنا ہوگا جو رسیور کے نام سے جانا جاتا ہے.

4. آن لائن غلط استعمال کی شرائط استعمال کرنے سے انکار، یا کسی بھی فروغ کے لئے

قانون تمام مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں ایمانداری کی حمایت کرتا ہے. گمراہ کرنے والی اشتہارات یا جو غلط معلومات ہیں وہ قانون کے براہ راست خلاف ورزی میں ہیں.

5. اجازت کے بغیر کسی پتے یا ذاتی معلومات جمع نہ کریں

کسی شخص کے ذہنوں کو جمع کرنے کے لئے خود کار طریقے سے عمل کا استعمال کرتے ہوئے کینیڈا کے جزوی کوڈ کی براہ راست خلاف ورزی ہے. وہ الیکٹرانک پیغامات بھیجنے کے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے کسی بھی جمع کردہ پتوں کو بھی مارکیٹ میں استعمال کرنے کے لئے استعمال نہیں کر سکتے ہیں.

6. رابطے کے لۓ رضامند ثابت کرنے کا طریقہ ہے اور رابطوں کے لئے ایک راستہ

قانون مارکیٹرز کو اپنی ای میل مہم کی حفاظت کرنے کا بھی اختیار دیتا ہے، اس ثبوت کے ذریعہ کسی کو اپنی میلنگ کی فہرست پر قائل کرنا ہے.

نتیجہ

نئے قاعدہ کے ڈیزائن کا مطلب یہ تھا کہ مارکیٹرز کو یاد رکھنا چاہیے کہ انہیں اپنے وصول کنندگان کے ساتھ ہی انتہائی احترام کا علاج کرنا ہوگا. ای میل کے پیغامات کے بڑے بہاؤ کے ساتھ ہر دن بھیجا جاتا ہے، کینیڈا صرف یہ چاہتا ہے کہ سب سے زیادہ متعلقہ اپنے وصول کنندگان تک پہنچے.

November 29, 2017
سیمالٹ: انسداد سپیم قانون کی مثال ہے جو آپ کو 10 کروڑ ڈالر کینیڈا میں لاگت کر سکتی ہے
Reply