Back to Question Center
0

سیمالٹ آپ کو محافظ رہنا چاہتا ہے. زومبی کمپیوٹرز کی فوجیں زبردستی پر جا رہے ہیں!

1 answers:

فرینک ابلانگیلن، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، یہ کہتے ہیں کہ جدید دنیا میں، زومبی فوجیں صرف اسکرین پر نہیں بلکہ انٹرنیٹ پر حملہ کرتی ہیں. وہ انٹرنیٹ پر بوٹینٹس کی شکل میں حملہ کرتے ہیں. انٹرنیٹ کے ماہرین کے مطابق، بوٹنیٹ ایسے کمپیوٹرز کی فوج کی نشاندہی کرتا ہے جو اسی طرح کے میلویئر سے متاثر ہوتا ہے. ایک بوٹ ہیڈر کے پاس ایسے کمپیوٹرز کی ریموٹ کنٹرول ہے جو انہیں زومبی اور بوٹنیٹ کمانڈروں کو بغیر کسی شکار کے علم کو کم کرنے کی اجازت دیتا ہے.

اس کے علاوہ، بوٹ ہیڈرز کمپیوٹر کے نیٹ ورک کے اندر ہدایات کو ریلے کرسکتے ہیں. ہدایات کا مقصد بینکنگ اسناد، کریڈٹ کارڈ نمبرز، سائٹس کے خلاف کارروائیوں کا آغاز، اشتہارات کے دھوکہ دہی اور میلویئر یا سپیم فراہم کرنے کا مقصد ہے. ایف بی آئی کے ڈائریکٹر، جیمز کامی کے ساتھ اس مہینے کے پہلے ہی سینیٹس سنیٹ جسٹسری نے سنا ہے. اس سے پہلے سینیٹر شیڈون وائٹ ہاؤس نے بوٹنیٹس کو برباد کیا تھا جو "بری" کرتے ہیں اور اس ڈائریکٹر سے درخواست کی کہ وہ سب سے بڑے سکوگوں میں سے ایک کا جائزہ لینے کے لۓ انٹرنیٹ کا استعمال کر سکیں. کامی نے بتایا کہ کوئی "اچھا botnet" نہیں تھا. انہوں نے مزید وضاحت کی کہ زومبی کی فوج خراب دلیل ہے.

ایک دہائی سے زائد عرصے سے بوٹنیٹس جگہ میں ہیں اور اب ہیکرز کی طرف سے استعمال ہونے والی سب سے زیادہ مقبول حکمت عملی بن چکی ہے تاکہ فوری رقم اور ہجیک مشینیں بنائیں. انٹرنیٹ سیکورٹی کی صنعت کے مطابق، بوٹینٹس نے عالمی سطح پر 110 بلین ڈالر سے زیادہ وقت کے ساتھ ہونے والے نقصانات کے نتیجے میں..اس کے علاوہ، تقریبا 500 ملین کمپیوٹرز ہر سال بوٹ نیٹ آرمی حملوں کے خلاف شکار ہوتے ہیں، جس میں فی سیکنڈ میں تقریبا 18 افراد متاثر ہوتے ہیں.

متخصصین نے پہلے botnet کے طور پر 1998 میں تباہی کے طور پر موریس کیڑے کا حوالہ دیا. اگرچہ یہ کیڑے آر اے پی نیٹ پر سینکڑوں کمپیوٹرز کو متاثر کرتا ہے، جدید انٹرنیٹ کے پیش نظر، یہ آج کے سیاق و سباق میں وضاحت کے طور پر یہ واقعی ایک botnet نہیں تھا. رابرٹ مورس جونیئر جنہوں نے ماریس کیڑے کو پیدا کیا وہ متاثرہ کمپیوٹرز کو کنٹرول نہیں کرتے تھے اور کبھی بھی اپنے آپریشن سے پیسہ نہیں لیا.

اس وقت، بوٹنیٹس اچھی طرح سے حکم دیا جارہا ہے کہ اکثر ملحقہ کمپیوٹرز پر مشتمل مجرمانہ اداروں پر مشتمل ہے جو بائوٹ وارڈرز یا ان کے گاہکوں کو اربوں ڈالر لے سکتا ہے. 2007 میں، ایف بی آئی نے بوٹ روسٹ کے طور پر ڈوبنے والے آپریشن کے ذریعہ بوٹینٹس پر سختی کا آغاز کیا. جان شائیر نے کہا کہ ایک سلیمان نے ایک بوٹنی کے فوجداری مقدمے میں اس عمل کا خاتمہ کیا تھا اور اسے سزا دی تھی. وہ کمپیوٹر کے بدعنوان اور فراڈ کی قد کے بجائے تاریکپنگ ایکٹ کے تحت محاکم کیا گیا تھا، ہیکرز کو دور کرنے کے لئے استعمال ہونے والی ایک قانون سازی. جان کے بوٹنی میلویئر نے 250،000 کمپیوٹرز پر حملہ کیا تھا، اور اسے متاثرین سے پے پال کی تصدیق نامہ میں استعمال کیا گیا تھا.

2014 میں، مائیکروسافٹ کی طرف سے ایک مختلف آپریشن بہت اچھی طرح سے کام نہیں کیا. سوفٹ ویئر دیو نے عدلیہ کا حکم حاصل کیا جس میں تقریبا دو درجن ڈومینز کے کنٹرول پر قبضہ کرلیا جاسکاسس اور بلادابندی کی طرف سے استعمال کیا گیا تھا. مائیکروسافٹ متاثرہ مشینوں کو حکم بھیجنے میں ناکام رہی، اس کے بجائے مشتبہ ڈومینز کو بوٹنیٹ بولڈ کو غیر فعال کردیا. اس عمل میں، سوفٹ ویئر سازی نے بہت سے جائز ڈومینز قبضہ کر لیا، اس طرح لاکھوں گاہکوں کے سائٹ ایڈریس کو دستک دی.

کمپنی نے اپنی غلطی کو تسلیم کیا اور گاہکوں کو خدمات بحال کرنے کے لئے اس کے اعمال کو بدلایا. تاہم، اس اقدام سے پتہ چلتا ہے کہ کتنی بڑی تعداد میں بوٹنیٹس پر غیر معمولی نتائج پیدا ہوسکتے ہیں. حقیقت یہ ہے کہ بوٹ سے لڑنے کے لئے کچھ آپریشن کامیاب رہے، ابھی تک botnet apocalypse ان کی کوئی علامت نہیں ہے. یہ اعلی شرح کی وجہ سے ہے جس کے ذریعے زومبی مشینیں انفیکشن کرتے ہیں.

November 29, 2017
سیمالٹ آپ کو محافظ رہنا چاہتا ہے. زومبی کمپیوٹرز کی فوجیں زبردستی پر جا رہے ہیں!
Reply