Back to Question Center
0

سیمالٹ: ویڈیو مارکیٹنگ کا استعمال کیسے کریں؟

1 answers:

مختلف سوشل میڈیا مارکیٹرز اور فری لانسرز اسی ای میل سانچے سے تھکے ہوئے ہیں. چاہے آپ ویب ماسٹر ہو یا اپنی مصنوعات یا خدمات پیش کرتے ہیں، یہ آپ کا کام ہے کہ آپ آمدنی پیدا کرسکیں تو اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے کاروبار کو انٹرنیٹ پر بقایا جائے. عجیب لنکڈ انوائسز، بیکار اشتھارات، اور ٹھنڈی کالز آپ کے کاروبار کو نہیں لے سکتے ہیں، لہذا یہ باکس کے بارے میں سوچنے کا وقت ہے. تقریبا تمام برانڈز نے ویڈیو سینٹرل پیغاماتی حکمت عملی کو اپنایا ہے جو ان کے ہدف گاہکوں تک پہنچا اور فروخت کو بڑھانے میں مدد ملتی ہے.

ہم نے حال ہی میں کسٹمر کامیابی مینیجر سیمالٹ ، اولیور کنگ کے بارے میں بات کی اور ان سے کچھ سوالات پوچھا. ہم چاہتے تھے کہ وہ فروخت کرنے کے لئے سیلز کے فائنل میں کس طرح ویڈیو تعین کی جاسکیں. ہم یہ جاننے میں بھی دلچسپی رکھتے تھے کہ ایک برانڈ مارکیٹنگ کے دوران یہ ویڈیو استعمال کرنا ضروری ہے.

مرحلے # 1: دریافت مرحلہ - مسئلہ کے لئے ویڈیو

اگر آپ یقین رکھتے ہیں کہ انٹرنیٹ پر بڑی تعداد میں گاہکوں کو نشانہ بنانا آسان ہے، تو آپ اپنی حکمت عملی کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہوسکتی ہے. دریافت مرحلے تمام سفر کے بارے میں ہے، جہاں گاہکوں کو آپ کے برانڈ کے بارے میں معلومات سے خرگوش نظر آتی ہے. وہ دیکھنا چاہتے ہیں کہ آپ کی مصنوعات یا خدمات ان مسائل کو حل کرنے میں کیسے مدد کرتی ہیں، لہذا یہ سبھی مسائل کے لئے ویڈیوز استعمال کرنے کا صحیح وقت ہے. یہ مرحلہ ان کے لئے مفید ہے جو چھوٹے کاروباری اداروں کے ساتھ جدوجہد کرتے ہیں اور ایک مختصر وقت میں اپنے کاموں کو پورا کرنا چاہتے ہیں.

مرحلے # 2: سیکھنا سیکھنے - فائدہ کے لئے ویڈیو

سیکھنے کا مرحلہ جب آپ کسی مخصوص ویڈیو کو ذاتی یا پیشہ ورانہ فوائد کے لۓ استعمال کرسکتے ہیں. انٹرنیٹ پر بہت سارے مثال موجود ہیں، چھوٹے کاروباروں کو خود کو قائم کرنے میں مدد ملتی ہے. اگر درمیانی سائز B2B کمپنی ہے اس عمل کو اجاگر کرنے کے طریقوں کو تلاش کرنے کے طریقوں کو تلاش کرنے کے لئے جو آپ کے کاروبار کے لحاظ سے کم نہیں ہوسکتی ہیں، آپ ان ویڈیوز کے فوائد کو سمجھنے میں مدد کرسکتے ہیں. ویڈیو کے ذریعہ انٹرنیٹ پر بہت سے گاہکوں کو مشغول کرنا آسان ہے. کسی مخصوص مصنوعات میں کام کرنے یا کسی مخصوص سروس کی پیشکش کرتے ہیں، پھر ویڈیوز زیادہ سے زیادہ لوگوں کو مشغول کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.

مرحلے # 3: فیصلہ مرحلہ - اسٹیک ہولڈر کے لئے ویڈیو

بولیوں کی بڑی تعداد کا جائزہ لینے کا وقت لگ رہا ہے. ماہرین نے نوٹ کیا ہے کہ B2B کی فروخت کے طریقہ کار میں بڑے ہولپپشن داخلی حصول کے حاملین کو گراؤنڈ کررہا ہے اور ان کے تمام پہلوؤں کو ایک پہل سے لاگو کرنے کے لئے قائل کیا جاتا ہے. اگر آپ اپنے گاہکوں کو مشغول کرنے کیلئے ویڈیوز بناتے ہیں، تو آپ کو انہیں باس کے نقطہ نظر سے بنانا چاہئے. مختلف بیچنے والے اور مارکیٹرز گمنام فیصلے کرتے ہیں اور ان کی کوششوں سے کوئی فائدہ نہیں اٹھاتے ہیں. اس مرحلے میں، ایک شریککار کو اخراجات اور اس کی کمپنی یا مصنوعات کو زیادہ سے زیادہ گاہکوں کو کس طرح اپنی طرف متوجہ کرنا چاہیے.

مرحلہ # 4: خریداری مرحلہ - فروخت کے لئے ویڈیو

B2B کی صنعت میں خدمت کا آخری مقصد اس معاملات کو بند کر رہا ہے. اس موقع پر ماہرین نے اس ویڈیو بنانے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ آپ کی فروخت بہت زیادہ حد تک بڑھا سکتی ہے. دریں اثنا، قانونی رکاوٹوں کو مناسب طریقے سے علاج کیا جانا چاہئے. B2B کمپنیوں کے لئے، خود کو قائم کرنے اور آمدنی پیدا کرنے کے لئے کچھ وقت لگے گا. لیکن آپ کو ویڈیو کا ایک گروپ بنایا ہے کے بارے میں فکر کرنے کی کوئی بات نہیں ہے. مختصر میں، ویڈیو میں زیادہ سے زیادہ سیلز فروخت کرنے کے لئے حتمی دھکا فراہم کرتا ہے.

2017 کو ویڈیو کے سال کے طور پر بلایا جاسکتا ہے، اور میٹرکس سے پتہ چلتا ہے کہ روایتی تکنیک اور طریقوں کو استعمال کرتے ہوئے مارکیٹرز کو ویڈیو پیدا کرنے میں زیادہ دلچسپی دکھاتی ہے.

November 29, 2017
سیمالٹ: ویڈیو مارکیٹنگ کا استعمال کیسے کریں؟
Reply