Back to Question Center
0

سیمالٹ: سپیم کے اعلی درجے کی فارم اور ان سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے کس طرح

1 answers:

لیزا مچیل، سیمالٹ کسٹمر کامیابی مینیجر، آپ کو یاد دلاتا ہے کہ سپیم کے اعلی درجے کی فارم آ گیا ہے، اور یہ آپ کے Google Analytics کو کچھ دنوں میں برباد کر سکتا ہے. اگر آپ کی ویب سائٹ بہت ٹریفک حاصل ہوتی ہے تو آپ پریشان رہنا چاہئے. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا دورہ جائز جائز ذرائع سے ہے، حوالہ سپیم سے نہیں. اسپیم بوٹس کا ایک گروپ ہر دن انٹرنیٹ کو مارا جاتا ہے، اور ان کا دورہ بٹن جیسے ویب سائٹ کے لئے ہے ،for-website.com، darodar.com، اور freeshare-buttons.com.

سپیمرز کیوں حوالہ سپیم کا استعمال کرتے ہیں؟

یہ کہنے کے لئے محفوظ ہے کہ سپیم کرنے کی ایک بڑی تعداد موجود ہیں، لیکن سوال یہ ہے کہ ریفریجریشن ٹریفک سے فائدہ اٹھانا پڑتا ہے. ایک اور سوال جو آپ کے دماغ پر حملہ کر سکتا ہے اس وجہ سے کہ سپیمرز حوالہ سپیم کا استعمال کرتے ہیں. ان سوالوں کا سب سے آسان اور آسان ترین جواب یہ ہے کہ ریفریج سپیم ویب ماسٹرز کے لئے اشتہاری سروس ہے. سپیمرز امید کرتے ہیں کہ آپ ان کے حوالہ جات کے ذریعہ دیکھیں گے اور ان کی مصنوعات اور خدمات خریدنے کے لئے ان کی ویب سائٹ ملاحظہ کریں گے.

دوسرا سبب یہ ہے کہ سپیمرز کو ریفریجریشن سپیم کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور ان کی ویب سائٹوں پر واپس لنکس بناتا ہے. یہ ہے کیونکہ کچھ سائٹس ایک اہم نمبر میں بیک لنکس پیدا کرنے کے لئے ان کی تجزیات انٹرنیٹ پر انٹرنیٹ پر شائع کرتے ہیں. اگر آپ ان URL کو ملاحظہ کرتے ہیں تو، ان کی سائٹ پر ایک لنک خود کار طریقے سے بنائے گا. یہ واضح ہے کہ سپیمرز اس طرح کے بیوقوف تکنیکوں سے بہت سارے پیسہ بناتے ہیں..اشتہارات سے الحاق پروگراموں اور ریٹائکنگ آمدنیوں سے، وہ بہت کماتے ہیں اور صارفین کو چالنے کیلئے کئی اسپیمنگ سسٹم قائم کرتے ہیں.

اسپیمبٹ آپ کے Google Analytics کے حوالہ جات کے اعداد و شمار میں کیسے حاصل کرتا ہے؟

دو اہم طریقے ہیں کہ سپیم بوٹس آپ کے Google Analytics کے ریفرل ڈیٹا میں حاصل ہوتے ہیں. سب سے پہلے بڑی تعداد میں ویب سائٹس کو نشانہ بنایا جاتا ہے. Google Analytics ایک سٹرنگ نمبر اکاؤنٹس کا استعمال کرتا ہے، اور اسپیم بوٹس کو اپنے سرورز پر صفحہ خیالات کو آگانے کے لئے اپنے کوڈوں کو اپنے سکرپٹ میں بے ترتیب طور پر لوڈ کرتی ہے. مجھے یہاں بتانے دو کہ وہ آپ کی ویب سائٹ پر کبھی نہیں جاتے ہیں اور جھوٹے نقوش بنانے کے لۓ آپ کو چیلنج کرتے ہیں. ان سب کی ضرورت ہے جو Google Analytics اکاؤنٹس نمبرز ہیں جو ان کے لئے بہت سے آمدنی پیدا کرسکتے ہیں.

دوسرا، گوگل نے ویب سائٹس کو کرال اور انڈیکس کرنے کے لئے بوٹس اور مکڑیوں کو. اسپیم بوٹس آپ کی ویب سائٹس پر جائیں، صفحے کے نقطہ نظر پیدا کرنے اور اچھال کی شرح ہمیشہ اوسط سے کہیں زیادہ ہے. ان کے اعداد و شمار آپ کے Google Analytics اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوتے ہیں. دونوں صورتوں میں، بٹس اور سکرپٹ جعلی HTTP ہیڈرز کا مقصد ہے اور ان کے کسی بھی لنکس کو ان کا حوالہ دے گا. وہ اپنی ویب سائٹس کو ایک طرح سے یا دوسرے میں فروغ دینا چاہتے ہیں اور جب Google Analytics اس ڈیٹا کا اندازہ کرتے ہیں تو ان کے لنکس خود بخود شائع ہوتے ہیں.

حوالہ سپیم کو روکنے کے طریقوں

یہاں ہم نے حوالہ سپیم کو روکنے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کیا ہے.

طریقہ №1: ہوسٹ نام فلٹر

کچھ ریفریجریٹر سپیم اپنی ویب سائٹ پر نہیں آئے گی اور مخصوص میزبان نام دکھائیں گے. اس طرح، آپ کو میزبان نام فلٹر بنانے اور ان اسپیمرز کو بلاک کرنے کے لئے آسان ہے. میزبان نام آپ کی ویب سائٹ ہونا چاہئے اور اس کوڈ کو جیسے Shopify اور پے پال ہونا چاہئے.

طریقہ №2: ذریعہ فلٹر

آپ نے محسوس کیا ہوگا کہ اسپیمرز اپنے صفحے پر براہ راست جاتے ہیں اور اپنے ڈومینز کو اپنے میزبان نام کے طور پر استعمال کرتے ہیں. اس طرح، آپ کو جلد از جلد ان کو ختم کرنے کے لئے ذریعہ فلٹر بنانا چاہئے. اس فلٹر کی تخلیق کرتے ہوئے، آپ کو ذہن میں رکھنا چاہئے کہ حروف کی تعداد 255 فی فلٹر ہے.

November 29, 2017
سیمالٹ: سپیم کے اعلی درجے کی فارم اور ان سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لئے کس طرح
Reply